Στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου και στο Fashion Week της μεγαλύτερης πόλης του πλανήτη, προσκλήθηκε ο Angelos Frentzos, ο πρώτος Έλληνας και από τους πρώτους Ευρωπαίους designers που συμμετείχε στο Shanghai Fashion Week.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη τα τελευταία χρόνια αγορά της Κίνας στα luxury brands, το Shanghai Fashion Week είναι το μεγαλύτερο και το πιο προβεβλημένο γεγονός στον χώρο της μόδας, με τη συμμετοχή δεκάδων σχεδιαστών και εκτεταμένη κάλυψη από τον εξειδικευμένο Τύπο, όλες τις τοπικές εκδόσεις των διεθνών τίτλων περιοδικών μόδας, καθώς και ειδικά θεματικά τηλεοπτικά κανάλια.
Έπειτα από μεγάλα ευρωπαϊκά brands, όπως Chanel, Prada, Maison Martin Margiela και DSquared2, ο Angelos Frentzos συμμετείχε στη διοργάνωση ως guest designer, παρουσιάζοντας μια επιλογή, ειδικά για το Shanghai Fashion Week, από τις τρεις συλλογές Spring- Summer 2015. Αναλυτικά, τις συλλογές Reversed Obscurations και Resort Ringmaster Make-Up (Womenswear), καθώς και Eraserhead Jugglers (Menswear).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο show που παρουσιάστηκε στον ειδικό χώρο που στήθηκε στο Fuxing Park της περιοχής Xiantindi, η οποία συγκεντρώνει τα περισσότερα μεγάλα καταστήματα των ευρωπαϊκών και διεθνών luxury brands, συμμετείχαν αποκλειστικά μοντέλα, γυναίκες και άντρες, από την Κίνα. «Πάντα έβρισκα γοητευτική την ασιατική ομορφιά», σημειώνει ο Angelos Frentzos. «Ήθελα να ανταποδώσω την τιμή που μού έγινε με την πρόσκληση από το Shanghai Fashion Week, χρησιμοποιώντας μοντέλα μόνο από την Κίνα. Επιπλέον, η θεματική των συλλογών, που είχαν επιρροές από το ασιατικό τσίρκο, βρήκε εξαιρετικό τρόπο να αναδειχθεί με τα πρόσωπα των μοντέλων από την Κίνα».
Το show στο Shanghai Fashion Week εγκαινίασε διετή συνεργασία του Angelos Frentzos με το μεγάλο showroom VDS, το οποίο δραστηριοποιείται στη Σανγκάη, στο Χονγκ Κονγκ, στο Μιλάνο και στη Νέα Υόρκη. «Η αγορά της Κίνας έχει κάνει ένα εντυπωσιακό άνοιγμα στα διεθνή brands τα τελευταία χρόνια, κάτι που παρατήρησα ακόμη και μια απλή βόλτα στις εμπορικές περιοχές της Σανγκάης, όπου το πλήθος και το μέγεθος των καταστημάτων των μεγάλων οίκων, ξεπερνά κατά πολύ αυτό των ευρωπαϊκών μητροπόλεων. Η Κίνα και η αγορά της αποτελούν αυτή τη στιγμή, μια σημαντική ευκαιρία και μια μεγάλη πρόκληση για έναν designer», λέει ο Angelos Frentzos.
Το Shanghai Fashion Week, που έληξε στο τέλος Οκτωβρίου, πραγματοποιείται δύο φορές το χρόνο, ως τμήμα του Shanghai International Fashion Culture Festival, το οποίο διαρκεί έναν μήνα. Υπό την αιγίδα του Δήμου της πόλης και του Υπουργείου Εμπορίου της Κίνας, και με την επίβλεψη του Shanghai Textile Group, το Shanghai Fashion Week, έχει ως στόχο να καλεί καταξιωμένους διεθνείς σχεδιαστές, να προσφέρει βήμα σε νέους Κινέζους σχεδιαστές, καθώς και να αποτελέσει στην Κίνα ένα κανάλι πωλήσεων διεθνών brands.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ