Το όνομά του είναι απόλυτα συνυφασμένο με την πολυτέλεια και το υψηλό design. Κάθε κομμάτι είναι ένα έργο τέχνης, ένα βήμα της μόδας μπροστά, ένα βήμα πάνω σε 14 εκατοστά. Το ταλέντο του είναι ένα εθνικό εξαγώγιμο προϊόν και τα κομμάτα που σχεδιάζει τυγχάνουν υψηλής αναγνωρισιμότητας σε όλον τον κόσμο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σταρ παγκόσμιου βεληνεκούς όπως η Rihanna και η Jennifer Lopez έχουν φορέσει κομμάτια του ενώ Ελληνίδες πρωταγωνίστριες της showbiz όπως η Ελένη Μενεγάκη τα φοράνε καθημερινά.
Ποιες είναι οι αφορμές έμπνευσης για την νέα συλλογή; Από πού άντλησες τα χρώματα; Τι υλικά έχεις επιλέξει;
Είναι μια συλλογή με πολλά χρώματα. Το aqua είναι ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα και θεωρώ ότι δεν μπορεί να υπάρξει κάτι καλύτερo για το καλοκαίρι. Ειδικά το συγκεκριμένο aqua, είναι ένα χρώμα που δεν είναι έτοιμο, το έχουμε φτιάξει εμείς και είναι εμπνευσμένο από το κουτί των Tiffany’s. Κάθε φορά που βλέπετε ένα πολύ έντονο χρώμα στη συλλογή μου είναι panton φτιαγμένο και κατοχυρωμένο από εμάς. Δουλεύουμε και με σμαραγδί, nude και φυσικά τις ρίγες. Γενικά, η συλλογή και οι φόρμες κινούνται στα late ’60s και ’70s.
Βέβαια υπάρχουν και πολλά σύγχρονα στοιχεία όπως το ξύλινο τακούνι στιλέτο μέσα σε plexiglass και οι φιάπες που έχουν ένα φουτουριστικό touch. Τα ριγέ θυμίζουν ξαπλώστρες και ομπρέλες σε παραλία. Έχω χρησιμοποιήσει μεταλλικό δέρμα σε 5 αποχρώσεις, κάτι που θυμίζει λίγο μαροκέν. Τέλος, υπάρχουν ψάθες και ειδικά κερωμένα υφάσματα που θυμίζουν ιστιοπολοία
Που βρίσκεις τις πρώτες ύλες;
Δυστυχώς δεν είναι ελληνικά! Τα βρίσκουμε στην Ιταλία αλλά και μερικά τα κατασκευάζουμε εμείς όπως το τακούνια μέσα στο plexiglass και το μεταλλικό δέρμα στο κοδρόνι.
Από την αρχή όλης της ιστορίας έκανα παπούτσια. Κάποια στιγμή έκανα μια short συλλογή από ρούχα, αλλά τα αξεσουάρ είναι και μια πιο προσωπική ιστορία. Δηλαδή και εγώ όταν κάνω shopping τους δίνω πολύ μεγαλύτερη έμφαση. Ακόμα και ο τρόπος που θα ντυθώ, ειδικά στην περίοδο που ζούμε, επικεντρώνεται στα αξεσουάρ. Δεν θα κάνω ποτέ “εκπτώσεις” σε μια τσάντα ή στα παπούτσια. Σε ένα παντελόνι όμως θα κοιτάξω την ποιότητα και όχι το brand. Πιστεύω ότι ένα παπούτσι ή μια τσάντα όταν είναι φτηνό -με την έννοια της ποιότητας και του design- φαίνεται. Πολλές φορές βλέπω κοπέλες με ένα jersey μαύρο φόρεμα H&M, τις πλησιάζω στα πέντε μέτρα και δεν το καταλαβαίνω. Αντίθετα μια τσάντα από πλαστικό δέρμα θα φαίνεται! Τα αξεσουάρ είναι τα μικρά κομμάτια του παζλ μιας εμφάνισης, οι λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά.
Πολλές φορές περνάνε από το μυαλό μου διάφορα πράγματα, σκέφτομαι ότι θα μου άρεσε να φτιάξω μια σειρά από μαγιό ή είδη σπιτιού αλλά σήμερα που μιλάμε δεν μου λείπει. Θέλω να επικεντρωθώ σε αυτό που κάνω.
Ποια είναι η σχέση σου με την αγορά του εξωτερικού;
Πουλάμε σε Ιταλία, Αγγλία, Γαλλία, Ισπανία, Σαουδική Αραβία, στο Λίβανο και στη Ρωσία. Έχουμε ένα δίκτυο από σημεία πώλησης σε πολλά σημεία του πλανήτη.
Κατά τη διάρκεια της σχεδιαστικής διαδικασίας έχεις κάποια γυναίκα – πρότυπο στο μυαλό σου;
Όχι, δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο. Οι πηγές έμπνευσης μπορούν να είναι από ένα κάγκελο μέχρι μια περαστική γυναίκα στο δρόμο. Υπάρχουν πάντα κοινοί παρανομαστές σε κάθε συλλογή. Βλέποντας τις συλλογές μου καταλαβαίνεις τι μου αρέσει. Η γυναίκα που έχω στο μυαλό μου σαφώς και δεν είναι ένα μοντέλο που έχει δίμετρα πόδια. Αλλά έχει μια ανατροπή στο στιλ της, μια μαγκιά, μια επιθυμία… Είναι απενοχοποιημένη από τα μεγάλα brands και ξέρει πως να φοράει fresh, νέες προτάσεις. Όταν είσαι open στο styling είσαι open σε όλο τα φάσμα της ζωής σου. Απευθύνομαι σε γυναίκες που μπορούν να κρατάνε τσάντες Hermes και να φοράνε All Star. Μου αρέσει η κόντρα.
Τι πρέπει μια γυναίκα να «τσεκάρει» επιλέγοντας ένα ζευγάρι παπούτσια;
Μια γυναίκα που φοράει συχνά ψηλά παπούτσια, μπορεί να καταλάβει απευθείας εάν ένα παπούτσι έχει ελάττωμα ή όχι. Θα πρέπει να έχει σταθερότητα. Όπως το πόδι στηρίζει ολόκληρο το σώμα έτσι και το παπούτσι στηρίζει όλη την εμφάνιση. Η τεχνολογία έχει εξελιχθεί πάρα πολύ και μιλάμε για παπούσια με τακούνι 14 εκατοστά και φιάπα 3 ή 5 εκατοστά. Παρόλα αυτά δεν είναι όλα σωστά ζυγισμένα.
Ιατρικά αποδεδειγμένα ένα παπούτσι δεν μπορεί να έχει τακούνι πάνω από 10 εκατοστά. Για το λόγο αυτό έρχεται η φιάπα, φανερή ή εσωτερική που πρέπει να μειώνει τη διαφορά. Δηλαδή όταν ένα παπούτσι έχει τακούνι με ύψος 14 εκατοστά η φιάπα θα πρέπει να είναι 4 εκατοστά ώστε να μειώνεται η διαφορά στα 10. Εάν είναι 3, θα νιώσει γρήγορα τη διαφορά. Εάν η διαφορά είναι στα 10 εκ. είναι καλή, στα 9 εκ. είναι super με τα 8 εκ. τρέχεις…
Ποια είναι τα 3 στοιχεία που αναγνωρίζεις σε μια γυναίκα για να την κρίνεις ως καλοντυμένη;
Γενικά το μάτι μου πέφτει στα άκρα, στα μαλλιά, στα νύχια και φυσικά στα παπούτσια. Αλλά και στα δόντια, γενικά εκτιμώ μια περιποιημένη εικόνα. Δεν θέλω η γυναίκα να είναι φερέφωνο της πασαρέλας. Άλλωστε η πασαρέλα είναι ένα show που γίνεται για εμπορικούς, διαφημιστικούς και 1.000 άλλους λόγους. Το σημαντικό για μια γυναίκα είναι να έχει προσωπικότητα, κάτι που δεν είναι εύκολο. Επίσης το πιο δύσκολο από όλα είναι να έχεις ένα styling που έχει πινελιές από τα trends… Αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα σχολιάσω το γιατί η φούστα της δεν είναι ψηλόμεση, όπως πρέπει.
Σε τι παπούτσια θα πρέπει να επενδύσει μια γυναίκα το καλοκαίρι του 2011;
Ένα ψηλοτάκουνο με έντονη προσωπικότητα, και όχι ακόμα ένα ψηλοτάκουνο. Μια πλατφόρμα με έντονους όγκους και φυσικά funky φλατ τα οποία φέτος είναι πολύ ενδιαφέροντα και για βραδινές εμφανίσεις. Άλλωστε στα ελληνικά νησιά δεν μπορείς να φορέσεις τακούνια, η πλατφόρμα είναι το όριο. Τα νησιώτικα σοκάκια απαιτούν πιο κουλ επιλογές όπως τα φλατ.
Πολλές γυναίκες θέλουν να μάθουν πώς να περπατάνε σε ψηλοτάκουνα! Ποιες είναι οι συμβουλές σου για τις γυναίκες που θέλουν να μάθουν πώς να περπατάνε με άνεση πάνω σε 14 πόντους;
Θα πρέπει να κάνουν αυτό που κάνουν και οι νύφες. Να τα φοράνε στο σπίτι ή στο γραφείο δοκιμαστικά και να τα εξασκούν στο χώρο τους.
Η οικονομική κρίση έχει αφήσει τα σημάδια της σε κάθε τομέα της ελληνικής οικονομίας! Πως αντιδράς σε αυτό;
Δεν έκανα καμία έκπτωση στα υλικά, στην ποιότητα κατασκευής και στο design. Έβγαλα και δυο πλατφόρμες που είναι αρκετά πιο basic. Όλη μου η κολεξιόν είναι πολύ πιο οικονομική και αυτό προκύπτει από εκούσια περικοπή της εταιρίας στα κέρδη. Δηλαδή μιλάμε για ένα ποσοστό περίπου από 20% έως 30% στην αρχική τιμή του κάθε προιόντος, σε κάθε προϊόν η διαφορά είναι περίπου 150 ευρώ κάτω.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ