Site icon TLIFE

O Mario Testino υπογράφει τη νέα καμπάνια της Intimissimi #insideandout

Η νέα καμπάνια της Intimissimi #insideandout που υπογράφει ο Mario Testino, εστιάζει στις δυναμικές γυναίκες, την ομορφιά και αυτοπεποίθηση που εκπέμπουν μέσα-έξω.

Τέσσερις διάσημες προσωπικότητες εκφράζουν το ιδιαίτερο μήνυμα του ιταλικού lingerie brand: Irina Shayk, Dakota Johnson, Ana Ivanovic, Ella Mills. Πίσω από κάθε μία από αυτές τις εμπνευσμένες, επιτυχημένες γυναίκες κρύβεται αντίστοιχα ένα Perfect Bra: Εleonora, Elena, Sofia, Irina.

Μία συλλογή από σουτιέν που γιορτάζει τη θηλυκότητα μέσα από διαφορετικά σχήματα και μεγέθη μαζί με το μήνυμα του brand, ότι με το σωστό σουτιέν κάθε γυναίκα μπορεί να νιώθει σίγουρη για τον εαυτό της.

Ιrina Shayk – Eleonora Bra

“Το σουτιέν Eleonora από τη συλλογή Basic είναι το αγαπημένο μου. Προσφέρει απίστευτα άνετη αίσθηση και μπορώ να το φοράω κυριολεκτικά 24 ώρες το 24ωρο: στα ταξίδια, στις εξόδους, στο red carpet. Έχει την τέλεια εφαρμογή!”

Dakota Johnson – Elena Bra

“Αν ήταν να επιλέξω ένα σουτιέν, αυτό θα ήταν το Elena Bra. Ένα από τα αγαπημένα μου Intimissimi κομμάτια, ένα κομψό, μαλακό bralette από δαντέλα, που χαρίζει στο σώμα πολύ καλύτερη δομή”.

Ana Ivanovic – Sofia Bra

“Τα σουτιέν της Intimissimi είναι τόσο άνετα και τέλεια από άποψη στήριξης όπως το ενισχυμένο balconette Sofia. Αν μπορούσα θα τα έπαιρνα όλα!”

Ella Mills– Irina Bra

“Eρωτεύτηκα το σουτιέν Irina που φορούσα στη φωτογράφηση. Απλό, ελκυστικό και πολύ άνετο”

O Μario Testino συμπληρώνει από την πλευρά του για την καμπάνια: “To casting είναι υπέροχο αλλά μου άρεσε εξίσου η πρόκληση να επικοινωνήσεις μία underwear campaign μέσα από γυναίκες που είναι εντελώς ντυμένες. Ήθελα να
συλλάβω το πώς δείχνουν αλλά και νιώθουν αυτές οι γυναίκες για τα εσώρουχα που φοράνε κάτω από τα ρούχα τους. Είναι ένας πολύ τολμηρός τρόπος για την Intimissimi να πουλάει εσώρουχα”.

© 2024 tlife.gr