Ο Valentino πάει την αγάπη του για την athleisure μόδα… σε άλλο επίπεδο. Ο οίκος ανοίγει sport-themed pop-up shops σε Νέα Υόρκη, Μιλάνο, Χονγκ Κονγκ και Τόκιο για να λανσάρει τη Resort συλλογή του για το 2018 που είναι εμπνευσμένη από την athleisure αισθητική και που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάιο από τον δημιουργό της Pierpaolo Piccioli.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι εσωτερικοί χώροι των stores έχουν σχεδιαστεί για να μοιάζουν με “κομψά” γυμναστήρια και χώρους training. Εκτός από τη resort συλλογή, στα ίδια καταστήματα πωλούνται αθλητικά αξεσουάρ όπως μπάλες του μπάσκετ, sneakers, yoga mats και φόρμες.
Όλα τα limited edition προϊόντα φέρουν ένα ξεχωριστό logo από αυτό που μας έχει συνηθίσει ο οίκος. Δηλαδή πάνω αναγράφεται το “VLTN”, το οποίο είναι εμπνευσμένο από τα παλιά λογότυπα του οίκου (δεκαετία 80′ – 90′) σύμφωνα με όσα αναφέρει το WWD.
Τσέκαρε μερικά από athleisure items προς τα κάτω…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ