Αυτή είναι η πρώτη καμπάνια του οίκου Bottega Veneta υπό την επιμέλεια του creative director Daniel Lee, ο οποίος πήρε αυτήν τη θέση τον περασμένο Ιούλιο. Η φωτογράφιση για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2019 έγινε με φόντο το ναπολιτάνικο νησί Ischia, υπογραμμίζοντας με αυτόν τον τρόπο τις ιταλικές ρίζες του οίκου και το χαλαρό vibe της μεσογείου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Λαμβάνοντας ως πηγή έμπνευσης τον ιταλικό νεορεαλιστικό κινηματογράφο, το όραμα του Lee και του φωτογράφου Tyrone LeBron καταλήγουν σε μια σειρά από “ακατάλληλες” φωτογραφίες που αντανακλούν την ειλικρίνεια και εκφράζουν τέτοιου είδους ταινίες.
Το χαρακτηριστικό της καμπάνιας είναι το natural style. Καθόλου make up, φυσικά μαλλιά και -σε κάποιες λήψεις- σχεδόν καθόλου ρούχα. Με αυτόν τον τρόπο ο οίκος ήθελε να δώσει έμφαση στα καλής ποιότητας δερμάτινη είδη δημιουργημένα από τα καλύτερα ιταλικά δέρματα και με άψογες τεχνικές ραφής, όπως παπούτσια και τα leather coats, που είναι σήμα κατατεθέν του οίκου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μέσα στη συλλογή είδαμε sporty ρούχα και androgyne κοστούμια που μπορούν να φορεθούν και από τα δύο φύλα, χωρίς κάτι να τους διαχωρίζει και να… τους εμποδίζει!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ