Οι πανάκριβες δερμάτινες τσάντες Capucine –το νέο μοντέλο του διάσημου οίκου Louis Vuitton– πουλάνε τρελά σε όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες της μόδας, σύμφωνα με τους υπεύθυνους των καταστημάτων σε μία εποχή κατά την οποία πολλές ευρωπαϊκές χώρες πλήττονται από την ύφεση και την ανεργία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η είδηση αποδεικνύει ότι οι προσπάθειες του οίκου να λανσάρει ένα νέο προφίλ, που να απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς –όπως έκανε πρόσφατα και ο οίκος Gucci– έχουν αρχίσει να αποδίδουν.
Μία ανεπίσημη έρευνα του Ρόιτερς σε καταστήματα του Louis Vuitton στο Μιλάνο, το Παρίσι και το Λονδίνο αποκάλυψε ελλείψεις της τσάντας Capucine –που κοστίζει 3.500 ευρώ– από το λανσάρισμά της τον Ιούνιο και μακροσκελείς λίστες αναμονής με πελάτισσες που περιμένουν να την αποκτήσουν.
Για παράδειγμα, στο κατάστημα του οίκου στην New Bond Street του Λονδίνου, υπήρχε μόνο μία τέτοια τσάντα ως δείγμα με αυτοκόλλητο όχι προς πώληση και ήδη 40 άτομα είχαν κάνει κράτηση, αλλά οι υπάλληλοι του καταστήματος απάντησαν ότι οι τσάντες δεν αναμένονται πριν από τα τέλη Σεπτεμβρίου ή τις αρχές Οκτωβρίου.
Το μοντέλο Capucine είναι, εξαιτίας του υλικού του, πολύ ακριβότερο από την 600 ευρώ τσάντα από καραβόπανο με το λογότυπο του οίκου με την οποία άλλωστε έγινε γνωστός. Το ίδιο υλικό χρησιμοποιεί και ο αντίπαλος οίκος Hermes.
Οι πωλητές των καταστημάτων του είπαν ότι το καλοκαίρι παρέλαβαν ελάχιστα κομμάτια του νέου μοντέλου, αφήνοντας να εννοηθεί ότι αυτό έγινε σκόπιμα με βάση την πολιτική του οίκου.
Για παράδειγμα, ο αντίπαλος Hermes, επικαλούμενος περιορισμούς στην παραγωγή, φημίζεται για τις ελλείψεις στα προϊόντα του και τις λίστες αναμονής, κυρίως για τα διάσημα μοντέλα του Birkin και Kelly, που κοστίζουν από 7.000 έως 30.000 ευρώ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ