Ο οίκος Saint Laurent έχει διχάσει την κοινή γνώμη όχι μόνο με την διαφημιστική του καμπάνια αλλά και με την τελευταία σειρά που παρουσίασε για τον ερχόμενο χειμώνα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Hedi Slimane που ανέλαβε τα ηνία του οίκου και αποφάσισε να αλλάξει το όνομα του οίκου από Yves Saint Laurent σε Saint Laurent, να βάλει πιο ροκ στοιχεία και να παρουσιάσει μία συλλογή εμπνευσμένη από την αγάπη του για το California grunge δεν δείχνει να έχει πείσει όλο τον κόσμο για το ταλέντο του.
Η συλλογή του έχει διχάσει με πολλούς να υποστηρίζουν πως τα ρούχα του δεν έχουν τίποτα που να θυμίζει την ιστορία του οίκου, μοιάζουν με ρούχα που εύκολα μπορείς να βρεις σε αλυσίδες ρούχων κι αν το california grunge είναι κάτι που αγαπάει ας δημιουργήσει δική του ομώνυμη σειρά όπως έχουν τόσοι σχεδιαστές. Όλη αυτή την έξαρση ήρθε να συμπληρώσει η νέα καμπάνια με πρόσωπα όπως ο Marilyn Monson και η Courtney Love ώστε να αποδώσουν αμέσως την 90s grunge-rock διάθεση.
Σου αρέσει η νέα καμπάνια του οίκου; Σου αρέσει η εξέλιξη του οίκου;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ