Δεν μπορούμε να θυμηθούμε τη ζωή (της μόδας) πριν τα social media. Πριν από τα hashtags και όλα αυτά τα post κάθε μέρα, όλη μέρα. Ok, αυτό ήταν μια μικρή υπερβολή! Τα πράγματα όμως έχουν ξεκάθαρα αλλάξει και σίγουρα δεν θα ξαναγίνουν ποτέ όπως πριν. Πριν από δέκα χρόνια οι τάσεις καθορίζονταν αποκλειστικά από τα catwalks των σχεδιαστών στα Fashion Weeks. Σήμερα, εκτός από αυτό, πλέον παρακολουθούμε και τους αγαπημένους μας fashion bloggers, celebrities και influencers ώστε να δούμε τι έχουν και αυτοί να μας πουν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με βάση λοιπόν όλα αυτά τα νέα δεδομένα η εταιρεία WWD αποκάλυψε τις 10 πιο σημαντικές μάρκες στα social. Η έρευνα αφορά το τρίμηνο από τον Ιανουάριο μέχρι τον Απρίλιο και έχει πολύ ενδιαφέρον. Υπάρχουν brand που σίγουρα περίμενες να δεις στην λίστα όπως Chanel, Louis Vouiton, αλλά και κάποια άλλα που δεν τα ξέρεις καθόλου όπως αυτό στην τρίτη θέση που όμως πολλές celebrities, όπως η Sarah Jessica Parker, η Kelly Rowland και η Lady Gaga, είναι φανατικοί οπαδοί!
Δες τη λίστα παρακάτω και τα συμπεράσματα δικά σου!
1.Chanel
2.Louis Vuitton
3.Christian Siriano
4.Puma
5.Forever 21
6.Μarc Jacobs
7.Adidas
8.Victoria’s Secret
9.H&M
10.Nike
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ