O οίκος ELIE SAAB είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την τελευταία εξέλιξη στο ψηφιακό προφίλ του : την έναρξη του πρώτου διαδικτυακού περιοδικού του με τίτλο: The Light of Now .
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το The Light of Now εγκαινιάζεται σήμερα, παράλληλα με το show του οίκου για την σεζόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2014/15,στο fashion week στο Παρίσι, το οποίο θα μεταδοθεί ζωντανά στην homepage του περιοδικού.
Το project έχει σχεδιαστεί με στόχο την παροχή ευρύτερoυ και σε βάθος υλικού online. Έχει αναπτυχθεί προσεκτικά στο πλαίσιο της ELIE Saab, με πάνω από ένα εκατομμύριο fans στο Facebook που έχει αυξηθεί πάνω από 50% από τότε που δημιουργήθηκε. Ομοίως ο ELIE SAAB είναι από τα κορυφαία brands στην προτίμηση των οπαδών του στο Instagram , και επίσης μετράει σελίδες στο Twitter, το YouTube, το Pinterest ,το Tumblr και το Weibo. Ο ELIE SAAB δεν έχει ακόμη παράσχει ηλεκτρονική διαφήμιση προς τους πελάτες της. Αυτό το παράδειγμα της ανάπτυξης είναι εντελώς οργανικό, και εκφράζει την επιθυμία των οπαδών να μάθουν περισσότερα .
Εκδίδοντας εννέα άρθρα το μήνα από μια συντακτική ομάδα με έδρα το Παρίσι το σπίτι του Haute Couture οίκου, το περιοδικό εξερευνά το φως ως πηγή έμπνευσης σε μια ποικιλία κλάδων , όπως οι εξής: τον σχεδιασμό, την τέχνη , τη μουσική, το άρωμα και φυσικά τη μόδα. Ένα δυναμικό μείγμα από συνεντεύξεις, εμπιστευτικών πληροφοριών , και αρθρών θα προσφέρει τη διορατικότητα στην καρδιά της χειροτεχνίας στις δημιουργικές βιομηχανίες, ενώ η διάσημη blogger στο κόκκινο χαλί Catherine Kallon θα είναι τακτική συνεργάτης του περιοδικού, μαζί με άλλους δημοσιογράφους, bloggers και ανθρώπους της μόδας.
Το The Light of Now, είναι ο προορισμός για όσους αναζητούν κάτι όμορφο, αλλά και κάτι περισσότερο από tτον ELIE SAAB, σε ένα διαφορετικό φως.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ