Εδώ και πολλά χρόνια ο οίκος Tiffany & Co είναι συνώνυμο της πολυτέλειας και του εκλεπτυσμένου γούστου. Τα υπέροχα κοσμήματα και κυρίως τα μαργαριτάρια είναι από τα πρώτα που σκέφτεσαι όταν ακούς το όνομα αυτό!
Ο νέος creative director Reed Krakoff θέλει να το αλλάξει αυτό. Ο νέος επικεφαλής ανέλαβε τον Ιανουάριο τα καθήκοντά του και μέσα στα σχέδια του είναι να κάνει το brand αγαπημένο και στην γενιά των millennials, ώστε να σταματήσουν να ξοδεύουν τα χρήματα τους μόνο σε ρούχα και guget αλλά να αρχίσουν να επενδύουν σε φίνα κοσμήματα!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η τελευταία καμπάνια της μάρκας, η οποία βγήκε on air την Τετάρτη, είναι η πρώτη προσπάθεια για μια πλήρη επανάσταση, περιλαμβάνει ένα διαφορετικό cast, όπως οι Elle Fanning, Zoë Kravitz, Janelle Monáe και Annie Clark, που δίνουν μία νέα πνοή στον οίκο Tiffany & Co χωρίς όμως να απέχουν αισθητικά από το original fungirl Audrey Hepburn.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σύμφωνα με μια δήλωση του ίδιου του Krakoff, η εκστρατεία για το φθινόπωρο του 2017 είναι αφιερωμένη σε κάτι που λατρεύει η γενιά των millennials και αυτό δεν είναι άλλο από την “ατομικότητα”.
Το νέο λοιπόν moto είναι το εξής: “υπάρχει μόνο ένα”, το βρίσκουμε πολύ fresh και δυναμικό όσο και το νέο πρόσωπο του Tiffany & Co.
Κράτα το
Κράτα το
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ