Ένα από τα πιο εμφανή σημάδια της επίδρασης της πανδημίας του κορονοϊού στη μόδα είναι η ακύρωση διάφορων μεγάλων event όπως το Met Gala όλα σχεδόν τα resort και cruise show, αλλά και της Rakuten Fashion Week Tokyo, η εβδομάδα μόδας στην Ιαπωνία όπου μέχρι πρόσφατα υπήρχαν οι φήμες ότι θα ακυρωθεί λόγω των εξελίξεων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι διοργανωτές της παρόλα αυτά έκαναν ένα βήμα μπροστά και βρήκαν ένα νέο τρόπο να γίνει η εβδομάδα μόδας.
Αντί να συγκεντρώσουν τους καλεσμένους σε αίθουσες και να γίνουν catwlaks θα παρουσιάσουν τις συλλογές on line στην επίσημη σελίδα της διοργάνωσης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το ψηφιακό μοντέλο του Τόκιο θα χρησιμεύσει ως δοκιμαστική δοκιμασία για ένα νέο είδος εποχής που ίσως φέρει μεγάλες αλλαγές στον κόσμο της μόδας. Oι καλεσμένοι: editors, buyers, και influencers δεν θα καθίσουν στην πρώτη σειρά, αλλά θα μπορέσουν να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις χωρίς να εκτεθούν στον κίνδυνο μίας γεμάτης αίθουσας! Ο θεσμός θα γίνει κανονικά δίνοντας την δυνατότητα στα μεγαλύτερα brand της χώρας να παρουσιάσουν τις νέες τους συλλογές!
Παρακολουθούμε με ανυπομονησία!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ