Μία από τις σημαντικότερες εβδομάδες μόδας στον κόσμο, αυτή που οι Ιταλοί σχεδιαστές μόδας βάζουν τους δικούς τους όρους για τη νέα σεζόν στο Μιλάνο, ολοκληρώθηκε. Η δεκαετία του ’60 αλλά και του ’80 αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για πολλούς designers δεν έλειψαν όμως και τα floral prints -όπως και από καμία ανοιξιάτικη σεζόν- αλλά και τα εντυπωσιακά colour-blocking και οι πολυτελείς λεπτομέρειες.
Πάμε όμως να δούμε αναλυτικά τι προτείνει ο κάθε οίκος και ποιες τάσεις φέρνει δυναμικά στο προσκήνιο για την επόμενη άνοιξη και καλοκαίρι…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Giorgio Armani
O Giorgio Armani για την άνοιξη του 2016 αγκάλιασε το κόκκινο και τις αποχρώσεις του αλλά και το ναυτικό στιλ, με χαλαρά παντελόνια και βερμούδες, έντονες γραμμές και απαλό layering. Παίζοντας με τη διαφάνεια, η γυναίκα Armani συνδυάζει τα ρούχα της με καπέλα, πολύχρωμες πλατφόρμες και boxy τσάντες ενώ στα βραδινά looks δεν έλειψαν και οι λαμπερές λεπτομέρειες.
Alberta Ferretti
H Alberta Ferretti για την Άνοιξη-Καλοκαίρι κοίταξε προς την έρημο για έμπνευση με μια ονειρική συλλογή που περιλάμβανε τα πάντα, από μποέμ luxe κομμάτια μέχρι Grecian πτυχές και ladylike ρομαντισμό σε μια παλέτα χρωμάτων που γιορτάζει τις φυσικές αποχρώσεις συμπεριλαμβανομένων των πορτοκαλί, κίτρινου και καφέ.
Fendi
Για την ανοιξιάτικη συλλογή του Οίκου Fendi, ο Karl Lagerfeld και η Silvia Venturini Fendi πρόσφεραν ένα πολυτελές μείγμα γούνας και δέρματος που παρείχε μια ντουλάπα για όλο το χρόνο. 3D florals και απρόσμενα κοψίματα ήταν το κλειδί για τη νέα σεζόν. Η σιλουέτα της άνοιξης σε ό, τι αφορά τη δομή μπορεί να είναι είτε ένα φόρεμα body- con ή ένα σακάκι κοντά στο σώμα, με τη Fendi γυναίκα να αγκαλιάζει την κομψή πλευρά της μόδας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Gucci
Εννέα μήνες αφότου ονομάστηκε καλλιτεχνικός διευθυντης του Gucci, ο Alessandro Michele εδραίωσε την ιδιότροπη αισθητική του με τη συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2016 που παρουσίασε κατά την πρώτη ημέρα της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου. Πτυχώσεις, κυματισμοί, φιόγκοι, πιέτες, ρετρό μοτίβα και τολμηροί χρωματικοί συνδυασμοί, έχουν όλα γίνει συνώνυμο με τη Gucci γυναίκα του Michele.
Prada
Για τη συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2016 του οίκου Prada, η Miuccia Prada κοίταξε προς την δεκαετία του 1960 για μια mod inspired συλλογή με τις signature ιδιότροπες πινελιές της. Λαμπερά, γραφικά μοτίβα, καθώς και boxy σχήματα καλύφθηκαν με see-through πέπλα που επεκτείνονταν από το ντεκολτέ προς τα μπράτσα. Σε συνδυασμό με σκουλαρίκια με σχήμα σφαίρας, η κοπέλα Prada έδειξε την υπερβολή της με ρίγες, καρό και floral patterns.
Roberto Cavalli
Στην πρώτη συλλογή του ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Roberto Cavalli, ο Peter Dundas κοίταξε προς την δεκαετία του ογδόντα για έμπνευση με τη συλλογή του για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2016. Acid-washed τζιν, τολμηρά και παστέλ boxy jackets έφεραν μια ρετρό αίσθηση στο διάδρομο. Ήταν σίγουρα μια αλλαγή από το μποέμ, rock and roll ύφος του Cavalli όμως σαν φόρο τιμής στους κωδικούς του οίκου, εξερεύνησε και μια μεγάλη γκάμα από animal prints, ονειρικά φορέματα και ζωντανά χρώματα.
Versace
Oι super glam θεές του Versace έβγαλαν από μέσα τους τον πολεμιστή για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2016. Τα γνωστά body-con φορέματα και η λάμψη υπήρχαν σε πλήρη ισχύ, αλλά αυτή τη φορά, η Versace γυναίκα είχε κάποια δομή με σακάκια military-inspired και υπερμεγέθη παλτό.
Dolce & Gabbana
Oι σχεδιαστές Domenico Dolce και Stefano Gabbana έγραψαν μια ερωτική επιστολή προς την Ιταλία με τη συλλογή τους για την άνοιξη-καλοκαίρι 2016 που παρουσίασαν κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου. Διατηρώντας τη δεκαετία του 1950 ως ένα συγκεκριμένο σημείο αναφοράς, ο διάδρομος γέμισε από ladylike φορέματα που έχουν γίνει συνώνυμο με το εμπορικό σήμα τα τελευταία χρόνια.
Moschino
Προσοχή. Οι γυναίκες στο χώρο εργασίας! Με τη συλλογή του Moschino άνοιξη-καλοκαίρι 2016, ο σχεδιαστής Jeremy Scott βρήκε την έμπνευση στα εργοτάξια και σε όλα τα έντονα χρώματα που συνδέονται με τη σήμανση ασφάλειας. Ο Scott έστειλε τα μοντέλα στο διάδρομο με έντονα looks που χαρακτηρίζoνταν από κίτρινη ταινία με ενδείξεις όπως “Προσοχή!” , πορτοκαλί κώνους κυκλοφορίας και ακόμα και κόκκινες “shop” επιγραφές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ