Πλέον έχει περάσει και στο υποσυνείδητό σου ότι η κοσμετολογία επενδύει πολύ στα βερνίκια! Ο Giorgio Armani είναι ο τελευταίος οίκος που υπέκυψε στον πειρασμό των… άκρων, ενώ αν αυτή την στιγμή τσεκάρεις τις διπλανές σου στο γραφείο θα δεις ότι οι περισσότερες έχουν βαμμένα νύχια. Και αν διαβάζουν TLIFE και είναι ενημερωμένες τα νύχια τους θα είναι κόκκινα!
Όμως, τι σκεφτόμαστε οι γυναίκες όταν αγοράζουμε ένα βερνίκι; Με ποιο κριτήριο επιλέγουμε το σχέδιο που θα κάνουμε (αν θα κάνουμε). Το Pinterest που έχει γεμίσει nail art photos μας επηρρεάζει καθόλου ή μας αρέσει απλώς να το χαζεύουμε; Μια αμερικάνικη εταιρία, η Beauty Company έκανε έρευνα σε 3.800 ηλικίας 16 έως 69 ετών με βασικό θέμα τα νύχια! Και να κάποια βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα αυτή…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
1. Δεν αγοράζουμε βερνίκι για τα… ασφαλή συστατικά του. Παρόλο που τα φυσικά προϊόντα είναι πολύ hot στις μέρες μας και πολύ συζήτηση γίνεται γύρω από τα parabens και άλλα συστατικά, αυτό δεν μας επηρρεάζει καθόλου σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή βερνικιού.
2. Δεν μας ενδιαφέρουν καθόλου οι επιστημονικές ανακαλύψεις γύρω από τα βερνίκια και οι προηγμένες φόρμουλες. Αυτό που μας νοιάζει είναι το claim μιας εταιρίας ότι το βερνίκι δεν ξεφτίζει! Δεν ενδιαφερόμαστε για το πώς και το γιατί αλλά το αποτέλεσμα.
3. Λατρεύουμε το Pinterest αλλά μόνο για να παίρνουμε ιδέες για μανικιούρ και όχι να τις κάνουμε! Μόλις το 30% των συμμετεχόντων στην έρευνα είπαν ότι δοκίμασαν τα nail art που έχουν στο board του Pinterest τους.
4. Παρά τις άπειρες αποχρώσεις που βγαίνουν κάθε τόσο το 75% δήλωσε ότι προτιμά τα κόκκινα και τα ροζ από τα πιο trendy χρώματα. Μάλιστα, το 74% δοκιμάζουν το παλιακό για κάποιες γαλλικό σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο τύπο manicure.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
5. Για την ιστορία τα δημοφιλέστερα brands βερνικιών είναι τα εξής: OPI, Sally Hansen, Revlon, Essie και L’Oreal.
Αλήθεια, εσύ τι χρώμα έχεις τα νύχια σου βαμμένα αυτή την στιγμή;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ