Στο πλαίσιο των αυξανόμενων περιβαλλοντικών και κοινωνικών προκλήσεων, ο Όμιλος L’Oréal έχει επιταχύνει το μετασχηματισμό του προς ένα μοντέλο λειτουργίας, που σέβεται τα όρια του πλανήτη, ενώ παράλληλα ενισχύει τις δεσμεύσεις για βιωσιμότητα και κοινωνική ενσωμάτωση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Θέτοντας ως έτος ορόσημο το 2030, η L’Oréal έχει δεσμευτεί να φέρει εις πέρας μια γενιά φιλόδοξων στόχων για τη βιωσιμότητα, μέσα από το πρόγραμμα L’Oréal for the Future.
Η στρατηγική του Ομίλου βασίζεται σε τρεις πυλώνες:
-Μετασχηματιζόμαστε και σεβόμαστε τα όρια του πλανήτη
-Ενδυναμώνουμε το επιχειρηματικό μας οικοσύστημα, βοηθώντας τη μετάβαση σε ένα πιο βιώσιμο κόσμο
-Συμβάλλουμε στην επίλυση των προκλήσεων του κόσμου, υποστηρίζοντας επείγουσες κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες
Πιο συγκεκριμένα, ο Όμιλος δεσμεύεται ότι:
-Μέχρι το 2025, όλες οι εγκαταστάσεις της L’Oréal θα έχουν επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα, μέσα από τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη χρήση 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
-Μέχρι το 2030, το 100% των πλαστικών που χρησιμοποιούνται στις συσκευασίες των προϊόντων της L’Oréal θα προέρχονται είτε από ανακυκλωμένες πηγές είτε από πηγές βιολογικής προέλευσης.
-Μέχρι το 2030, η L’Oréal θα μειώσει κατά 50% ανά τελικό προϊόν, σε σύγκριση με το 2016, τις συνολικές εκπομπές της σε αέρια του θερμοκηπίου
Συμβάλλοντας στην επίλυση των προκλήσεων του κόσμου, η L’Oréal θα διαθέσει επίσης 150 εκατομμύρια ευρώ για την αντιμετώπιση επειγόντων κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων. Με αυτούς τους στόχους, η L’Oréal θέλει να είναι καταλύτης αλλαγής και οι άνθρωποί της αφοσιωμένοι περισσότερο από ποτέ στο περιβάλλον και την κοινωνία.
Τα προϊόντα της κατέχουν καθοριστικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή – ας δούμε κάποια από τα πιο δυνατά παραδείγματα του πως οι στόχοι βιωσιμότητας του Ομίλου L’Oréal ζωντανεύουν μέσα από τα προϊόντα της:
GIORGIO ARMANI- MY WAY
Tο νέο γυναικείο άρωμα My Way του Giorgio Armani είναι ένα κομψό Eau De Parfum που μας προσκαλεί να ανοίξουμε τους ορίζοντες μας και να ζήσουμε ουσιαστικές εμπειρίες και συναναστροφές ταξιδεύοντας στον κόσμο. Για πρώτη φορά στον κλάδο της υψηλής αρωματοποιίας, παρουσιάζεται ένα πρωτοποριακό και καθαρό σύστημα εύκολου refill, χωρίς τη χρήση χωνιού. Ο οίκος ομορφιάς Giorgio Armani, προσφέρει συνδυαστικά, ένα μπουκάλι αρώματος MY WAY των 50ml και ένα ανταλλακτικό μπουκάλι των 150ml. Έτσι, εξασφαλίζεται 55% μείωση της χρήσης γυαλιού, 64% μείωση της χρήσης πλαστικού, 75% μείωση της χρήσης μετάλλου και 32% μείωση της χρήσης χαρτονιού, σε σύγκριση με τη χρήση τεσσάρων μπουκαλιών αρώματος των 50ml. Το μπουκάλι του αρώματος MY WAY των 50ml, και το refill μπουκάλι των 150ml, επιτυγχάνουν 64% μείωση του ανθρακικού τους αποτυπώματος, έναν από τους βασικούς παράγοντες περιβαλλοντικής επίπτωσης. Η οικολογική αντίληψη του αρώματος MY WAY αντικατοπτρίζεται, επίσης, στα εκλεκτά συστατικά του, αλλά και στα υλικά της συσκευασίας του. Τα συστατικά είναι κυρίως φυσικής προέλευσης και αποτελούν προϊόν υπεύθυνης προμήθειας. Στη συσκευασία του αρώματος MY WAY αλλά και του ανταλλακτικού μπουκαλιού, χρησιμοποιούνται ανακυκλωμένα υλικά μετά από την κατανάλωση (PCR), γυαλί, πλαστικό και μέταλλο, ενώ τα μέρη του αρχικού αρώματος μπορούν να διαχωριστούν, προκειμένου τα στοιχεία από μέταλλο και γυαλί να ανακυκλώνονται στα αντίστοιχα εργοστάσια. Πέρα από το ίδιο το άρωμα MY WAY, το σχέδιο του οίκου Giorgio Armani Beauty για τη μείωση της περιβαλλοντικής του επίπτωσης περιλαμβάνει την ενσωμάτωση βιώσιμων αξιών στη σχεδίαση και στα υλικά των σημείων πώλησης και των καταστημάτων λιανικής, με τη χρήση πιστοποιημένου χαρτιού και χαρτονιού από δάση βιώσιμης διαχείρισης (FSC/PEFC), ανακυκλωμένων υλικών, και την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας.
BIOTHERM- WATER LOVE SUNMILK
Το 1ο οικολογικά σχεδιασμένο αντιηλιακό, φιλικό προς την υδρόβια ζωή, είναι το Biotherm Waterlover Sun Milk SPF30 της Biotherm. Αυτό αποτελεί ένα εξαιρετικό επίτευγμα: την πιστοποίηση του Waterlover SunMilk SPF30 και SPF50 με το οικολογικό σήμα Nordic Swan Ecolabel. Ο οργανισμός Nordic Swan Ecolabel αξιολογεί την περιβαλλοντική επίπτωση ολόκληρου του κύκλου ζωής ενός προϊόντος, διασφαλίζοντας ότι τα πιστοποιημένα προϊόντα πληρούν πολύ αυστηρές περιβαλλοντικές και χημικές απαιτήσεις. Το οικολογικό σήμα διευκολύνει τους καταναλωτές στην επιλογή προϊόντων, παρέχοντάς τους ανεξάρτητες, αξιόπιστες οδηγίες και βοηθώντας τους να εντοπίζουν τα προϊόντα με τις καλύτερες περιβαλλοντικές επιδόσεις. Η σειρά Waterlover Sun Milk πληροί, επίσης, ένα από τα αυστηρότερα πρότυπα οικολογικής πιστοποίησης για τα αντηλιακά προϊόντα, προσφέροντας παράλληλα κορυφαία προστασία από τις ακτίνες UVA & UVB. Έτσι, όχι μόνο προστατεύουν την επιδερμίδα, αλλά σέβονται και τον ωκεανό. Με φόρμουλα από 97% βιοδιασπώμενη βάση και προσεκτικά επιλεγμένα ηλιακά φίλτρα, έχουν σχεδιαστεί για να ελαχιστοποιούν τις επιπτώσεις στο νερό και την υδρόβια ζωή. Παράλληλα, το 2021 η Biotherm παρουσιάζει την πρώτη συσκευασία αντηλιακού από χαρτόνι. Η νέα αυτή συσκευασία περιέχει 45% λιγότερο πλαστικό και είναι διαθέσιμη για τα αντηλιακά Waterlover Hydrating Sun Milk SPF30 & SPF50. Οι δεσμεύσεις της Biotherm υπερβαίνουν τις συνθέσεις της. Για να στηρίξει τη δέσμευση της μάρκας να μειώνει τη χρήση παρθένου πλαστικού και να ελαχιστοποιεί τα μη ανακυκλώσιμα πλαστικά απόβλητα, το μπουκάλι του eco-labelled WATERLOVER SUN MILK SPF30 & SPF50 κατασκευάζεται από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό και είναι ανακυκλώσιμο.
…Και η λίστα με τις ενέργειες του Ομίλου και τα μέτρα που ήδη έχει πάρει δεν σταματούν εδώ! Μερικά ακόμη brands που με διάφορους και διαφορετικούς τρόπους βοηθούν προς την κατεύθυνση αυτή είναι η Vichy, η La Roche Posay, η Garnier, η Redken και η L’Oréal Professionnel. Επιβραβεύουμε τέτοιου είδους ενέργειες!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ