Ο κόσμος της ομορφιάς έχει αλλάξει ριζικά και δεν υπάρχει επιστροφή. Επίσης: δεν θέλουμε να υπάρξει επιστροφή γιατί αυτή η αλλαγή έχει γίνει προς το καλύτερο γιατί το πρότυπο της ομορφιάς δεν είναι πια εκείνο με τις glossy μπούκλες, την αψεγάδιαστη επιδερμίδα, τη γαλλική μύτη και όλα αυτά μέσα σε ένα XS φόρεμα!
Κράτησε το τελευταίο part: η Ashley Graham είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας της Revlon μαζί με τις Adwoa Aboah, Imaan Hammam, Raquel Zimmerman, Achok Majak και Rina Fukushi. Και αυτό το νέο είναι πολύ σημαντικό γιατί για πρώτη φορά βλέπουμε ένα curvy μοντέλο να κλείνει μια τόσο μεγάλη συμφωνία με μια εξίσου τόσο μεγάλη εταιρία καλλυντικών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Revlon (@revlon) στις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ίδια μίλησε στο Women’s Wear Daily και είπε τα εξής: “Θα αρχίσουμε να βλέπουμε πιο curvy μοντέλα να εμφανίζονται ως πρόσωπα σε καμπάνιες καλλυντικών αλλά κανένα από αυτά τα κορίτσια δεν έχει προς το παρόν υπογράψει συμβόλαιο με βάθος χρόνου και αυτό γιατί οι εταιρίες προσεγγίζουν ακόμη αυτή την ιδέα πειραματικά. Είναι σαν να λένε “Χμ, ας δοκιμάσουμε ένα μοντέλο με καμπύλες για να δούμε αν πραγματικά αποφέρει ή αν πρόκειται για ένα trend που θα έρθει και θα περάσει! Η μέση Αμερικανίδα έχει αρκετές καμπύλες και, αν με ρωτάς, το κραγιόν δεν έχει νούμερο!”.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Revlon (@revlon) στις
Το μότο της καμπάνιας είναι Live Boldly, δηλαδή “Ζήσε έντονα” και, όπως είπε η Ashley Graham στο WWD όταν η πρόεδρος της Revlon, Anne Talley, της ανέφερε απλώς το όνομα της καμπάνιας αποφάσισε να υπογράψει την ίδια στιγμή! “Η στάση μου για τη ζωή είναι κάπως έτσι: είμαι έντονη, είμαι υπέροχη, είμαι όμορφη!”
Και αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει καθεμία από εμάς να αντιμετωπίζει τον εαυτό της! Ευχαριστούμε Ashley που μας το υπενθύμισες!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ