Αυτό το καλοκαίρι το retro updo ζει την στιγμή του. Λαμπερές celebrities όπως η ηθοποιός Keke Palmer, η Dua Lipa, η Elle Fanning, η Beyonce, η Adele αλλά και η Rihanna έχουν επιλέξει μέσα στη χρονιά το συγκεκριμένο χτένισμα προκειμένου να περπατήσουν σε κάποιο κόκκινο χαλί. Τώρα ήρθε η σειρά και της Ariana Grande, η οποία δημιούργησε ένα avant garde updo με επιρροές από την δεκαετία του ’60. Όχι όμως για να δώσει το «παρών» σε κάποιο red carpet, αλλά προκειμένου να ανακοινώνει το νέο λανσάρισμα της εταιρίας της, r.e.m.
Πιο συγκεκριμένα, το beauty brand που φέρει την υπογραφή της, μόλις κυκλοφόρησε ένα νέο foundation, και μάλιστα όχι σε μία, ούτε σε δύο, αλλά σε 60 διαφορετικές αποχρώσεις. Το πρόσωπο της καμπάνιας ήταν η ίδια η Ariana Grande. Την προσοχή μας όμως μαγνήτισε το άκρως εντυπωσιακό χτένισμά της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ήταν κάτι νέο για την pop καλλιτέχνη και επιχειρηματία, αφού δεν την έχουμε συνηθίσει με τέτοιου είδους hairstyles. Παρόλα αυτά δεν ξέφευγε κατά πολύ από την τάση της Grande να αντλεί έμπνευση από την αισθητική των ’60s και ’70s. Άλλωστε αυτό επιβεβαιώνεται και από το εξώφυλλο του άλμπουμ της «Positions» και από το packaging των r.e.m. προϊόντων αλλά και από τις προηγούμενες φωτογραφίσεις του brand. Για να φέρει αυτές τις πιο κλασσικές πινελιές στο σήμερα, τις αναμειγνύει με τα εκάστοτε trendy χρώματα, όπως είναι το ασημί, αλλά και updated σιλουέτες. Αυτή τη φορά, αυτό το πέτυχε με το μακιγιάζ αλλά και το outfit της.
Είχε δώσει βάθος στο καπάκι των ματιών της, αναμειγνύοντας μια nude, μια ροζ και μια αχνή γκρι σκιά, ενώ είχε χαρίσει και ένταση στο βλέμμα με ογκώδεις βλεφαρίδες και ένα λεπτεπίλεπτο eyeliner. Τα φρύδια της ήταν ελαφρώς θαμπά. Το δέρμα της είχε ματ τελείωμα ενώ τα χείλη της έμοιαζαν εξαιρετικά ζουμερά και σαρκώδη, χάρη σε ένα glowy δαμασκηνί-κόκκινο χρώμα. Η Ariana Grande για την εν λόγω φωτογραφία επέλεξε ένα στράπλες φόρεμα σε ασημί χρώμα με βαθύ ντεκολτέ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ