Τα Fenty Beauty βγήκαν στην αγορά τρία περίπου χρόνια πριν και αμέσως κέρδισαν διθυραμβικές κριτικές. Κυρίως, γιατί επρόκειτο για ένα brand που έπαιρνε τον ρόλο του σοβαρά και όχι για μια (ακόμη) πρόθεση κάποιας star να βγάλει απλώς λεφτά από τον κόσμο της ομορφιάς- έναν, ομολογουμένως, πανίσχυρο κόσμο.
Το πιο πρόσφατο λανσάρισμα του brand που φέρει την υπογραφή της Rihanna είναι η μάσκαρα Full Frontal, ένα λανσάρισμα που οι fan του brand περίμεναν να είναι από τα πρώτα που θα δημιουργούσε και θα κυκλοφορούσε η RiRi. Αντ’ αυτού, χρειάστηκε να περάσουν κάμποσα χρόνια για να βγει ένα τέτοιο προϊόν, παρά το γεγονός ότι, όπως δήλωσε η Priscilla Ono, Global Makeup Artist των Fenty Beauty, ήταν τα πρώτα που ξεκίνησαν να σχεδιάζονται. Ο λόγος δε, που καθυστέρησε να κυκλοφορήσει δεν είναι άλλος από την τελειομανία της Rihanna η οποία ήθελε να βγάλει εκεί έξω ένα άρτιο προϊόν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το βουρτσάκι αποτελείται από δύο μεριές: μια flat και μια πιο παχιά. Η flat μεριά η οποία τοποθετείται πολύ κοντά στις ρίζες των βλεφαρίδων είναι για να εξασφαλίζει μήκος και διαχωρισμό. Η πιο παχιά μεριά είναι για να δίνει όγκο στις βλεφαρίδες και να τις κάνει πιο πλούσιες. Παραπάνω μπορείς να δεις το tutorial της Rihanna, αλλά τι γίνεται στην πραγματικότητα; Well, well! Στην πραγματικότητα το αποτέλεσμα είναι εξίσου εντυπωσιακό και το λέω εγώ που α) έχω ελάχιστα skills στο makeup β) έχω επίσης ελάχιστο χρόνο τα πρωινά για να ετοιμάζομαι. Ή… ελάχιστο χρόνο. Τελεία.
Παρακάτω, ένα πρόχειρο VS από ένα από αυτά τα πρωινά που δοκίμασα πολύ γρήγορα την νέα μάσκαρα της Rihanna.
Οι βλεφαρίδες μου είναι flat, όχι ιδιαίτερα πλούσιες και η διαφορά ανάμεσα στα δύο μάτια με ένα αμυδρό πέρασμα (είπαμε, ούτε skills- ούτε χρόνος), ήταν εντυπωσιακή.
Οπότε ναι, αν αναζητάς την επόμενή σου μάσκαρα go for it.
PS: τα Fenty Beauty βρίσκονται αποκλειστικά στα Sephora
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ