Αν με ρωτούσες πώς τα πάω με τις φωτογραφίες, θα σου έλεγα καλά. Πολύ καλά! Και αυτό γιατί συνήθως έχω την ασφάλεια του photoshop από τους φωτογράφους μας εδώ και ξέρω πως δεν υπάρχει περίπτωση να φανούν εκείνα τα σημάδια από ακμή ή η πανάδα που έχω στο μέτωπο. ‘Οταν, όμως, η φωτογραφία είναι από το κινητό μιας φίλης μου, η αντανακλαστική μου κίνηση είναι να βάζω χέρια, βιβλία, μαλλιά και ό,τι άλλο μου διατίθεται εκείνη την στιγμή μπροστά στο πρόσωπο για να κρυφτώ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και ξέρω πολλά κορίτσια εκεί έξω που το κάνουν! Διόρθωση: ξέρω πολλά ΟΜΟΡΦΑ κορίτσια εκεί έξω που το κάνουν! Με τον δικό του τρόπο όμορφα το καθένα. ‘Οπως αυτό το κορίτσι…
‘Η αυτό το κορίτσι… Μα για μια στιγμή! Αυτό το κορίτσι δεν κρύβεται! Αυτό το κορίτσι δεν είναι σαν εμάς, τα μεγάλα κορίτσια που βάζουμε χέρι μπροστά! Κάποτε ήσουν κι εσύ ένα τέτοιο κορίτσι! Μήπως να επιστρέψεις σ’εκείνο τον καιρό;
Η DOVE ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΞΑΝΑ!
Οι γυναίκες αγωνίζονται να δουν την ομορφιά στον εαυτό τους. Το Dove θέλει να εμπνεύσει τις γυναίκες να επανεξετάσουν την ομορφιά τους και να αναγνωρίσουν ότι είναι ομορφότερες από όσο πιστεύουν. Το να ενθαρρύνουμε τις γυναίκες και την επόμενη γενιά να αναπτύξουν μια
Η θετική σχέση με την ομορφιά θα μπορέσει να τις βοηθήσει να τονώσουν την αυτοεκτίμησή τους και έτσι να συνειδητοποιήσουν τις πραγματικές τους δυνατότητες.
Τα κορίτσια αντανακλούν τη συμπεριφορά της μητέρας τους απέναντι στην ομορφιά, την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση. Είναι σημαντικό οι μητέρες να αναγνωρίζουν την ομορφιά στον εαυτό τους και να αποτελούν θετικά παραδείγματα για τις κόρες τους.
Το Dove θέλει να υπενθυμίσει στις γυναίκες να ξαναβρούν το συναίσθημα που είχαν όταν ήταν νέες και δεν φοβόντουσαν την κάμερα, να αγκαλιάσουν την ομορφιά τους χωρίς επιφυλάξεις και να περάσουν αυτά τα μαθήματα και σε ένα νέο κορίτσι για τη ζωή του. Η μάρκα έθεσε ένα παγκόσμιο στόχο, να προσεγγίσει 15 εκατομμύρια νέες κοπέλες μέσα από προγράμματα αυτοεκτίμησης μέχρι το τέλος του 2015 και έχει ήδη φτάσει τα 11 εκατομμύρια. Μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα κόσμο, όπου η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους για γυναίκες και κορίτσια κάθε ηλικίας.
Η παγκόσμια έρευνα του Dove: Βασικά Συμπεράσματα
Το άγχος της ομορφιάς είναι ο κύριος λόγος που οι γυναίκες είναι ντροπαλές στην κάμερα.
– Περισσότερες από τις μισές γυναίκες (57%) παραδέχτηκαν πως η ανησυχία τους σχετικά με το πώς θα δείχνουν είναι πιθανόν να έχει αρνητική επίδραση στο πως αισθάνονται μπροστά στην κάμερα.
– 65% των γυναικών υποστηρίζει ότι αγχώνονται περισσότερο για την εμφάνισή τους όταν τις τραβούν ή ανεβάζουν μια φωτογραφία τους παρά όταν μιλάνε δημόσια (47%), όταν βγαίνουν σε πρώτο ραντεβού (44%) ή όταν πηγαίνουν σε συνέντευξη για δουλειά (41%)
– 36% των γυναικών παραδέχεται ότι άρχισαν να είναι περισσότερο ντροπαλές στην κάμερα μεταξύ 11 και 20 ετών.
– 55% των γυναικών είναι πιο ντροπαλές στην κάμερα τώρα σε σχέση με 10 χρόνια πριν.
Οι γυναίκες χάνουν ευκαιρίες να απαθανατίζουν αναμνήσεις.
– 63% των γυναικών έχουν καταστρέψει φωτογραφίες τους
– Οι ψηφιακές φωτογραφίες είναι ακόμα πιο πιθανό να καταστραφούν από τις εκτυπωμένες φωτογραφίες (55% έναντι 25%)
– 19% των γυναικών δεν έχουν φωτογραφίες από κάποιες «μοναδικές» στιγμές, 14% από την ημέρα του γάμου τους και 17% από τη γέννηση του παιδιού τους
– Περίπου 1 στις 3 έχουν σταματήσει κάποια φωτογραφία που τους τραβούσαν ή έχουν αργότερα καταστρέψει φωτογραφίες από καλοκαιρινές διακοπές, από ένα σημαντικό πάρτι με φίλους/ οικογένεια, ακόμα και την αποφοίτησή τους.
Οι ψηφιακές φωτογραφίες αυξάνουν το αίσθημα των γυναικών να είναι ντροπαλές στην κάμερα.
– Η επισήμανση μιας φωτογραφίας σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης κάνει πάνω από τις μισές γυναίκες να αισθάνονται πιο αγχωμένες για την εμφάνισή τους.
– Περίπου οι μισές (46%) έχουν αφαιρέσει την επισήμανση, έχουν διαγράψει ή αφαιρέσει μια δική τους φωτογραφία
– 41% έχουν κάνει κάτι σε κάποια φωτογραφία τους για να βελτιώσουν το πώς φαίνονται πριν να την αναρτήσουν στο δίκτυο.
Το DoveΘέλει όλες Οι Γυναίκες Να Γιορτάσουν Την Ομορφιά Τους
Η έρευνα του Dove επιβεβαιώνει ότι οι γυναίκες είναι οι χειρότεροι κριτές της ομορφιάς τους και αποφεύγουν ενεργά περιστάσεις όπου η εμφάνισή τους είναι στο επίκεντρο, όπως όταν τις τραβούν κάποια φωτογραφία. Όταν ήρθαν αντιμέτωπες με μια δική τους φωτογραφία πάνω από τις μισές γυναίκες (55%) είδαν μόνο τα αρνητικά, βρίσκοντας τους εαυτούς τους «καθόλου γοητευτικές», «άσχημες» ή «πολύ χοντρές».
Για να βοηθήσει τις γυναίκες να πουν αντίο στη νοοτροπία του να είναι ντροπαλές στην κάμερα, ο Jess Weiner, Dove Global Self-Esteem Ambassador, προσφέρει τις παρακάτω συμβουλές:
– Απαγορέψτε σχόλια που επιτίθενται στην ομορφιά, όπως «Φαίνομαι τόσο χοντρή» ή «Είναι κακή μέρα για τα μαλλιά μου». Οι αρνητικές κουβέντες κάνουν τους πάντες να αγχώνονται για την εμφάνισή τους. Όσο πιο θετικές διαβεβαιώσεις κάνεις για την ομορφιά σου, τόσο η αυτοπεποίθησή σου θα εκτοξεύεται.
– Κανείς δεν είναι τέλειος. Θυμήσου ότι αυτές οι «τέλειες» φωτογραφίες των διασήμων έχουν στυλιζαριστεί και ρετουσαριστεί από μια ομάδα επαγγελματιών από την αρχή έως το τέλος. Η τέλεια ομορφιά δεν υπάρχει.
– Οι γυναίκες δεν πρέπει να ασχολούνται με το πως δείχνουν σε μια φωτογραφία, αλλά καλύτερα να σκέφτονται πως όταν θα είναι 70 θα θυμούνται πόσο υπέροχα θα ήταν να έχουν απαθανατίσει εκείνες τις στιγμές της ζωής.
– Τέλος, Επικεντρωθείτε στη Δημιουργία Αναμνήσεων. Αντί να αγχώνονται για το πώς φαίνονται σε μια φωτογραφία, οι γυναίκες θα πρέπει να σκέφτονται πως θα νιώθουν όταν θα την κοιτούν μετά από 5,10 και 50 χρόνια από τώρα και θα θυμούνται τη χαρά στην παραλία με την οικογένεια ή τη γιορτή που μοιράστηκαν με φίλους. Όταν οι γυναίκες επικεντρωθούν στο είδος της ανάμνησης που δημιουργείται, θα δουν ότι το πρόσωπο και το σώμα τους θα χαλαρώσει και αυτό θα οδηγήσει σε ένα πιο φυσικό, αυθεντικό χαμόγελο και σε πραγματική απόλαυση.