Εντάξει! Όλες και όλοι ξέρουμε ότι η μυρωδιά πάνω στον άλλο παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Και ότι να, ένα αγόρι που θα σε πλησιάσει μπορεί να σε κάνει και να τον ερωτευτείς αν μυρίζει υπέροχα. Και το αντίστροφο! Το ίδιο αγόρι μπορεί να σε ερωτευτεί από την μυρωδιά σου και σου θυμίζω την “με συγχωρείτε ήταν τυχαίο” ατάκα (Έλα τώρα! Μοντέρνα Σταχτοπούτα;).
Άρα η εξίσωση σωστό άρωμα+ αγόρι/κορίτσι= εν δυνάμει σχέση δεν είναι κάτι νέο. Αλλά αυτό που θα διαβάσεις παρακάτω είναι κάτι εντελώς, εντελώς καινούριο και που ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχες κάνει αυτό τον συνειρμό!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Είχες υποψιαστεί ότι τα αγόρια και τα κορίτσια που δεν έχουν σχέση (αλλά ψάχνουν!) μπορεί να επιλέγουν συγκεκριμένα αρώματα; Υπάρχει αυτό το site για singles που θέλουν να βρουν το άλλο τους μισό, το Gleeden.com, το οποίο διεξήγαγε την εξής έρευνα που δημοσίευσε μετά η Daily Mail: ρώτησαν 1000 άντρες και 1000 γυναίκες τι αρώματα φοράνε για να βρουν αν υπάρχει κάποιο κοινό σημείο αναφοράς.
Στις απαντήσεις τους οι οποίες ήταν κοινές (!) γυναίκες μίλησαν για αρώματα sexy και αισθησιακά, ενώ οι άντρες για πιο δροσερά και fresh αρώματα. Και κάπως έτσι προέκυψε η λίστα με τα top 10 αρώματα που επιλέγουν άντρες και γυναίκες που δεν έχουν σχέση… αλλά ψάχνουν. Και βαφτίζω αυτή τη λίστα, λίστα του… single!
Και μερικές πρόχειρες σκέψεις παύλα παρατηρήσεις μου πριν κάνεις κλικ παρακάτω στην κάθε photo για να δεις τη λίστα:
1. Αν έχεις αγόρι που φοράει το άρωμα που θα βρεις στην θέση no 1 δεν σημαίνει ότι το αγόρι σου ψάχνεται. Μπορεί απλώς αυτό το άρωμα να είναι πολύ δημοφιλές. Αγόρι της που διαβάζεις τώρα αυτές τις γραμμές (ναι, έχουμε και αντρικό κοινό), το ίδιο ισχύει και για το κορίτσι σου! Γιατί δεν θέλω να χρεωθώ κανέναν τσακωμό!
2. Εδώ και χρόνια έχω βρει το signature άρωμά μου και δεν το αλλάζω. Και το άρωμά μου δεν είναι στη λίστα. Και όλα αυτά τα χρόνια έχω περάσει από την φάση single- σχέση- single και πάει λέγοντας.
3. Δεν χάνουμε όμως και τίποτα να ρωτήσουμε εκείνο το αγόρι που κάθε φορά που μας πλησιάζει ανεβάζουμε παλμούς τι άρωμα φοράει. Και βλέπουμε…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ