Προτιμώ να βλέπω την Charlize έτσι κι όχι… έτσι! Όμως, ο οίκος Dior δεν έχει πρόβλημα να την βλέπει και έτσι και έτσι! Την μια στιγμή sexy, αισθησιακή και glam, κάτι σαν σύγχρονη Marilyn Monroe και την άλλη ευαίσθητη και με οικολογικές ανησυχίες.
Όπως γνωρίζεις, η Charlize είναι το πρόσωπο του οίκου Dior και συγκεκριμένα του αρώματος J’adore. Αλλά εδώ η είδηση είναι ότι η περσινή διαφήμιση δεν έχει καμία σχέση με αυτή που μόλις κυκλοφόρησε. Πάτησε play, δες τις με χρονολογική σειρά και αποφάσισε ποια σου αρέσει περισσότερο!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η περσινή…
Και η φετινή…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μιλώντας στο WWD ο Claude Martinez, διευθυντής των αρωμάτων του οίκου είπε ότι οι δύο διαφημίσεις σε συνδυασμό ασκούν περισσότερη επιροή από ότι η καθεμία ξεχωριστά. Και αν παραπάνω δεν είδες την Charlize, είναι γιατί στο τελευταίο τηλεοπτικό spot έχει χαρίσει την φωνή της (σχεδόν τόσο sexy όσο και οι καμπύλες της!).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ