Στις 8 Μαρτίου είναι η παγκόσμια ημέρα της γυναίκας. Και υπάρχει μια τάση τον τελευταίο καιρό οι γυναίκες να παίρνουν το προβάδισμα και να βγαίνουν μπροστά. Και τα social media έχουν βοθήσει σε αυτό. Αν είσαι social media addict θα έχεις προσέξει ότι το hashtag #girlgang παίζει πολύ συχνά τελευταία. Όπως επίσης αυτή η τάση που θέλει εμείς οι γυναίκες να στηρίζουμε η μια την άλλη περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Και αυτό το φεμινιστικό κίνημα- trend είναι εκτός από τα social media παντού: στον χώρο της μόδας όπου η Maria Grazia Chiuri, η νέα creative director του οίκου Dior, έντυσε τα κορίτσια στην πρώτη της συλλογή με το T-shirt του We should all be feminist που παίζει παντού τώρα…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Από την άλλη, στον κόσμο της ομορφιάς, τα girl bosses ή αλλιώς οι γυναίκες επιχειρηματίες αυξάνονται και πληθύνονται. Ξέρεις την Estee Lauder, γνωρίζεις πολλά για την Elizabeth Arden ή την Coco Chanel γι’αυτό και δεν θα σταθώ σε αυτές τις αιώνιες μούσες που ενέπνεαν και εμπνέουν τον κόσμο της ομορφιάς ή/και τον κόσμο γενικά. Θα σταθώ στα σύγχρονα girl bosses, τις γυναίκες που τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει δραστικά τον κόσμο της ομορφιάς και ορίζουν όχι μόνο το τι κραγιόν θα βάλουμε ή τι κρέμα θα αγοράσουμε, αλλά παραδίδουν μαθήματα αυτοπεποίθησης και δυναμισμού. Να ποιες είναι οι γυναίκες αυτές ΤΩΡΑ!
Για περισσότερα μηνύματα αυτοπεποίθησης και δυναμισμού αξίζει την να την ακολουθήσεις εδώ στο instagram της!
Είναι η αγαπημένη μου όλων! Το story της έχει ως εξής: ήταν assistant στην Vogue και στο internet δεν έβρισκε ένα site να την καλύπτει απόλυτα. Μέχρι που αποφάσισε να παραιτηθεί και να δημιουργήσει το δικό της site ομορφιάς, το into the gloss το 2010. Μερικά χρόνια αργότερα δημιούργησε και το δικό της brand ομορφιάς το Glossier που είναι πολλά περισσότερα από μερικά κραγιόν ή προϊόντα skincare. Αν θέλεις να είσαι it girl- cool κορίτσι- ό,τι θα πρέπει να έχεις ένα Glossier προϊόν στην τσάντα σου. Η Emily Weiss μπήκε στη λίστα με τους 30 πιο πλούσιους ανθρώπους του κόσμου κάτω των 30 και, όπως έγραψε στο instagram της, δεν θα σταματήσει μέχρι να δει περισσότερα κορίτσια με ροζ φούτερ στην business class.
Huda Kattan
H Eva Chen ξεκίνησε ως beauty editor της Teen Vogue, αργότερα έγινε editor in chief του αμερικάνικου Lucky και σήμερα είναι από τις πρώτες social media influencers που πλέον εργάζεται στο instagram ως “Head of Partnerships”.
Στο instagram της ανεβάζει με κάθε λεπτομέρεια την καθημερινότητά της ενώ έχει ιδιαίτερη αδυναμία στο να φωτογραφίζει το μανικιούρ της με το αντίστοιχο βερνίκι που χρησιμοποιεί κάθε φορά αλλά και καλλυντικά που μόλις έχει τελειώσει.
Last but not least: για την fashionista υπάρχει αυτή η Eva Chen pose που δείχνει την τσάντα και τα παπούτσια που φοράει καθημερινά με τον πιο ιδιαίτερο τρόπο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ