Τα Jimmy Choo είναι η αγαπημένη fashion εμμονή όλων των διασήμων! Δεν υπάρχει celebrity που να μην έχει περπατήσει τουλάχιστον μια φορά στο κόκκινο χαλί χωρίς τα αγαπημένα της Jimmy Choo πέδιλα. Και στα πρόσφατα Όσκαρ είχαμε πολλές τέτοιες εμφανίσεις. Το beauty νέο, όμως, εδώ είναι ότι τα Jimmy Choo πλέον δεν περιοριζόνται στα… άκρα σου αλλά σε ολόκληρο το σώμα σου! Κυρίες μου, σας παρουσιάζω την νέα beauty εμμονή! Το ολοκαίνουριο άρωμα Jimmy Choo FLASH! Έτσι, για να στρέψουμε όλα τα φώτα πάνω μας!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ
Προσμονή. Ετοιμασία. Ενθουσιασμός. Αυτές οι στιγμές καρδιοχτυπιού που νιώθει κάθε γυναίκα καθώς ετοιμάζεται για μία βραδινή έξοδο ξέφρενης διασκέδασης. Εκεί ξεκινάει η ιστορία του FLASH, του δεύτερου αρώματος Jimmy Choo.
Η νέα δημιουργική διευθύντρια του οίκου Jimmy Choo, Sandra Choi, είχε ένα ξεκάθαρο όραμα σχετικά με τους συνειρμούς και τα συναισθήματα που ήθελε να προκαλεί το Jimmy Choo Flash. Σύμφωνα με τα λεγόμενά της, «Το FLASH ενσαρκώνει το δροσερό κύμα ενθουσιασμού και την αίσθηση δύναμης που νιώθει μια γυναίκα όταν φοράει ένα σέξι ζευγάρι γόβες. Ο χαρακτήρας του, μεθυστικός και ζωηρός, αιχμαλωτίζει τέλεια αυτό το συναίσθημα».
Το FLASH είναι ένα solar floral βασισμένο σε ένα μπουκέτο λευκών λουλουδιών. Είναι μεθυστικό και αισθησιακό και ξυπνάει την υπόσχεση, τον ενθουσιασμό και την ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα που επικρατεί λίγο πριν τη βραδινή έξοδο. Το FLASH αφορά τη συγκίνηση των κόκκινων χαλιών, τη διασκέδαση σε ένα νυχτερινό κλαμπ, τη λάμψη μιας εντυπωσιακής εμφάνισης. Αιχμαλωτίζει τη στιγμή της απόλυτης ηδονής όπου η αδρεναλίνη και η αυτοπεποίθηση συναντώνται.
Συσκευασμένο σε ένα πολυτελές, αστραφτερό, κρυστάλλινο πολύπλευρο μπουκάλι που θυμίζει τα φλας από το φωτογραφικό φακό των παπαράτσι, το FLASH έχει δημιουργηθεί για τη λαμπερή γυναίκα της πόλης. Προκλητική και καμιά φορά παιχνιδιάρα, δεν συμβιβάζεται με τίποτα. Αναλαμβάνει ρίσκα, γοητεύει, είναι τολμηρή και καθηλωτική.
ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ
Νότες Κορυφής: Ροζ πιπέρι, Φράουλα
Νότες Καρδιάς: Tuberose, Γιασεμί, Λευκός Κρίνος
Νότες Βάσης: Ηλιοτρόπιο, Λευκό Ξύλο
ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ
«Βλέπουμε το άρωμα ως ένα ακόμα αξεσουάρ, θέλουμε οι γυναίκες να αισθάνονται ενθουσιασμό όπως ακριβώς όταν αγοράζουν ένα ζευγάρι παπούτσια ή μια τσάντα», λέει η Choi.
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ
Η καμπάνια αιχμαλωτίζει μια στιγμή ξέφρενης και ηδονιστικής συμπεριφοράς. Βλέπουμε το μοντέλο Natasha Poly ξαπλωμένο στο πάτωμα ενός κλαμπ, καθώς απολαμβάνει το ρόλο της στο επίκεντρο της προσοχής. Γεύεται τον απόηχο μιας στιγμής γεμάτης υπέρβαση. «Η λογική είναι το να ζεις τη στιγμή, να ωθείς τα όρια ενώ παράλληλα διατηρείς μια επικίνδυνη γοητεία», λέει η Choi.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ