Η Shiseido ανέκαθεν δημιουργούσε πολύ δυνατές εικόνες οι οποίες, όμως, δεν έμεναν στο φαίνεσθαι. Συνδυάζονταν πάντα με μια πιο επαναστατική- λιγότερο συνηθισμένη προσέγγιση στην ομορφιά. Με την Shiseido μάθαμε να μεγαλώνουμε όμορφα και να μην θέλουμε να πηγαίνουμε κόντρα πατώντας ένα μαγικό κουμπί που θα πάγωνε το χρόνο και μάθαμε πως το μακιγιάζ δεν έχει φύλο. Είναι non-binary.
Αυτό θα πει στην συνέντευξή της η Hunter Schafer, η πρωταγωνίστρια του Euphoria και νέα Global Brand Ambassador Shiseido Make up. Γνωστή από το ξεκίνημα της στην σειρά του HBO Euphoria, η πολύπλευρη αυτή millenial αποτελεί έμπνευση, εκπροσωπεί την αλλαγή και υπερβαίνει τα όρια εξυμνώντας την μοναδικότητα εντός κι εκτός οθόνης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Πιστεύουμε πως όλοι μας είμαστε σε ένα ταξίδι εξέλιξης και σκοπός μας είναι μέσα στο 2020 να ενδυναμώσουμε τους πελάτες μας βοηθώντας τους να εξερευνήσουν ακόμα βαθύτερα την μοναδική εσωτερική τους ομορφιά,» δηλώνει ο Yoshiaki Okabe, Chief Brand Officer SHISEIDO.
Ένα mini CV
Με δεξιοτεχνία να μετακινείται από τη μια καλλιτεχνική λεωφόρο στην άλλη, η Schafer αρχικά εκφράστηκε με νερομπογιές, κολλάζ, σκίτσα, κόμικς, φωτογραφίες και εκθέσεις. Αυτό κέντρισε το ενδιαφέρον του περιοδικού Rookie που της πρόσφερε δουλειά, μόλις στα 15 της χρόνια Κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο University of North Carolina School of the Arts το 2017 πέρασε στον τελικό διαγωνισμού του National Young Arts Foundation έναν οργανισμό που ανακαλύπτει και υποστηρίζει τη νέα γενιά καλλιτεχνών. Την ίδια χρόνια, κέρδισε μια θέση στην περιζήτητη λίστα του Teen Vogue 21 Under 21. Η Schafer επίσης βρέθηκε στις μεγαλύτερες πασαρέλες για τους οίκους Dior, Rick Owens, Marc Jacobs, Miu Miu και για πολλούς ακόμα, μεταπηδώντας στον χώρο της τηλεόρασης το 2019 κι ενθουσιάζοντας το κοινό παγκοσμίως με το ρόλο της έφηβης trans Jules Vaughn.
Q&A με την Hunter Schafer
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τι είναι αυτό που σε έκανε να συνεργαστείς με την SHISEIDO;
«Στη SHISEIDO, βλέπω ένα επίπεδο καλλιτεχνικής ενέργειας που είναι ξεχωριστό Ως ένα άτομο που μου αρέσει να είμαι δημιουργικό με το μακιγιάζ, αυτό ήταν κάτι που μου κέντρισε αμέσως το ενδιαφέρον στη μάρκα. Η SHISEIDO είναι κάτι παραπάνω από το να προσπαθείς να δείξεις όμορφη ή να συμβαδίσεις με συγκεκριμένα πρότυπα ομορφιάς. Η SHISEIDO κινείται παράλληλα με την τέχνη »
Πώς δημιουργείς αρμονία ανάμεσα στην εσωτερική και την εξωτερική ομορφιά;
«Κάτι τέτοιο ξεκινά όταν κοιτάξεις μέσα σου και εκφράσεις αυτό το συναίσθημα προς τα έξω. Ταυτόχρονα, νιώθω πως μπορείς να
παίξεις και να χρησιμοποιήσεις το μακιγιάζ για να ανακαλύψεις πράγματα για τον εαυτό σου, κάτι που δεν θα έβλεπες σε διαφορετική περίπτωση».
Τι ρόλο παίζει το μακιγιάζ στη ζωή σου;
«Τα τελευταία δυο χρόνια ξεκίνησα να φοράω λιγότερο μακιγιάζ εκτός δουλειάς. Καθώς όμως υποδυόμουν έναν χαρακτήρα, ανακάλυψα πόσο σημαντικό ήταν το μακιγιάζ για το ρόλο Έτσι απολάμβανα και τη συνεργασία μου με τους makeup artists. Το
μακιγιάζ είναι μια μηχανή αφήγησης ιστοριών, καθώς υπάρχουν τόσα πολλά που μπορείς να ανακαλύψεις Όσο ήμουν μικρότερη, το
χρησιμοποιούσα για δηλώσω ποια είμαι. Χρειαζόμουν κάτι που οι άνθρωποι θα καταλάβαιναν πως νιώθω μέσα μου».
Η σχέση σου με την ομορφιά άλλαξε μεγαλώνοντας;
«Η σχέση μου με την ομορφιά έγινε σίγουρα πιο χαλαρή. Μικρότερη, με ενδιέφερε περισσότερο να φαίνομαι όμορφη ή να δείχνω κάτι Ενώ τώρα, όταν φοράω μακιγιάζ, προσπαθώ να βγάλω ότι αισθάνομαι εσωτερικό προς τον έξω κόσμο».
Πώς πιστεύεις ότι η ομορφιά εξελίσσεται και πώς επαναπροσδιορίζεται;
«Μπορώ να μιλήσω μόνο από τη δική μου οπτική, αλλά από ότι έχω δει στον κόσμο της ομορφιάς, νομίζω πως ζούμε ένα μαζικό κίνημα προς κάτι πιο δημιουργικό και απροσδιορίστου φύλου (non binary). Πιστεύω πως είναι σημαντικό γιατί το μακιγιάζ είναι για όλους όσους το επιθυμούν. Είναι ένα συγκλονιστικό εργαλείο. Υπάρχει μια μεγαλύτερη κατανόηση γενικά, σχετικά με το μακιγιάζ »
Η ηθοποιός και καλλιτέχνιδα θα πρωτοεμφανιστεί στην καμπάνια της μάρκας στις αρχές του 2021.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ