Site icon TLIFE

Ποιες είναι οι πιο hot τάσεις στο μακιγιάζ αυτή τη σεζόν; Η makeup artist, Ρούλα Δημητριάδου Τσαλίκη απαντά σε αυτήν και ακόμα 7 ερωτήσεις

Ανάμεσα στα αμέτρητα ραντεβού της αλλά και όλες όσες υποχρεώσεις – επίσης αμέτρητες – μπορεί να έχει σημειωμένες στην ατζέντα της, κατάφερα να «στριμώξω» για 5-10 λεπτά την makeup artist και ιδιοκτήτρια της εταιρίας CHERĪ Up Cosmetics, Ρούλα Δημητριάδου Τσαλίκη με σκοπό να μου απαντήσει σε 8 ερωτήσεις σχετικές με το μακιγιάζ. Σημειώνετε; 

Ποια είναι τα προϊόντα μακιγιάζ που κάθε γυναίκα – ανεξαρτήτως ηλικίας – θα έπρεπε να έχει στο νεσεσέρ της αυτό το φθινόπωρο;

Μμμμ δύσκολη ερώτηση… Επειδή, όπως ανέφερα και παραπάνω, είμαι fan των no makeup makeup looks, θα έλεγα πως απαραίτητα για ένα νεσεσέρ είναι μια καλή, ενυδατική κρέμα. Όπως είναι το Believe It Primer 2 σε 1 για παράδειγμα. Επίσης, την Sapphire Strobing Cream, που θα χαρίσει έξτρα λάμψη και γυαλάδα στα looks, είτε αυτά είναι πρωινά είτε πιο βραδινά.

Σίγουρα το Believe It concealer που εξουδετερώνει τους μαύρους κύκλους και τις πιθανές δυσχρωμίες του προσώπου. Όσον αφορά το κραγιόν, προτείνω το Marble Lipstick Νο5, γιατί εκτός από το juicy αποτέλεσμα που χαρίζει στα χείλη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως υγρό ρουζ, ώστε να δώσει φρεσκάδα και αυτό το εφέ της υγείας στην επιδερμίδα. Τέλος, θέλουμε κάτι και για τα μάτια. Για βλέμμα γεμάτο ένταση. H Inspiration Mascara αξίζει μια σταθερή θέση σε κάθε νεσεσέρ.

Ποιες είναι οι τάσεις στο μακιγιάζ που πρέπει να έχουμε στο ραντάρ μας αυτή τη σεζόν;

Αυτή τη σεζόν το graphic eyeliner έχει όλα τα βλέμματα πάνω του. Το ίδιο και η ultra glowy επιδερμίδα αλλά και τα bold χείλη, με έντονο περίγραμμα και πιο διάφανους τόνους στο εσωτερικό τους. 

Ποια είναι η πιο πολύτιμη beauty συμβουλή που σας έχουν δώσει ποτέ;

«Less is more», μου ανέφερε διαρκώς ο Alessio Giovannelli, κορυφαίος make up artist της Ιταλίας, ο οποίος μάλιστα έχει αναλάβει το μακιγιάζ στα μεγαλύτερα fashion shows του πλανήτης, όπως είναι των Armani, Dior, Dolce & Gabbana. Δυστυχώς, άργησα πολύ να το καταλάβω…

Πώς πήρατε την απόφαση να δημιουργήσετε την CHERĪ Up Cosmetics; Θεωρείτε πως υπήρχε κάποιο κενό στην αγορά, το οποίο καλύψατε με την εταιρίας σας;

Με την πολυετή εμπειρία μου και την τεχνογνωσία μου στον τομέα του μακιγιάζ, ήταν πια θέμα χρόνου να δημιουργήσω την δική μου σειρά καλλυντικών. Πάντα το ήθελα! Έχοντας πιάσει στα χέρια μου άπειρα καλλυντικά όλα αυτά τα χρόνια, ήξερα πως έπρεπε να δημιουργήσω δικές μου υφές και συνθέσεις, οι οποίες πίστευα πως έλλειπαν από την ελληνική βιομηχανία της ομορφιάς.

Γιατί κάποιος να επιλέξει τα προϊόντα της CHERĪ Up Cosmetics; Τι είναι αυτό που κάνει την συγκεκριμένη εταιρία να ξεχωρίζει στον κόσμο της ομορφιάς;

Η CHERĪ Up είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, η οποία υπόσχεται ποιότητα, διάρκεια και καινοτομία. Η CHERĪ Up είναι ένα μοναδικό beauty brand που φτιάχτηκε με αγάπη και σεβασμό για κάθε άνθρωπο, διαθέτοντας προϊόντα για κάθε ηλικία για όλους τους τύπους δέρματος, για όλες τις πιθανές ανάγκες. Η σωστή κάλυψη της επιδερμίδας, οι ξεχωριστές υφές και οι πολυτελείς πρώτες ύλες είναι τα δυνατά της «όπλα».

Ποιοι είναι οι κωδικοί που εξαντλούνται πάντα πιο γρήγορα; Γιατί πιστεύετε πως συμβαίνει αυτό;

Η αλήθεια είναι ότι η εταιρεία έχει μπει πολύ δυναμικά στην εγχώρια βιομηχανία της ομορφιάς, καταλαμβάνοντας ένα μεγάλο κομμάτι της «πίτας». Το φον ντε τεν Believe It, το foundation Paparazzi αλλά και τα concealer Βelieve Ιt έχουν γίνει viral. Θεωρώ για αυτό οφείλεται η ξεχωριστή υφή τους αλλά και κάλυψη που προσφέρουν, η οποία διαρκεί.

Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία στο να είσαι makeup artist; Ποιο είναι το πιο απολαυστικό κομμάτι, αυτό που δεν θα αλλάζατε με τίποτα;

Θα ξεκινήσω από το απολαυστικό κομμάτι: Το να επηρεάζεις θετικά την εικόνα του άλλου είναι μαγικό. Ειδικά όταν αυτό γίνεται με σεβασμό και αγάπη. Σου δίνεται μια τεράστια δυνατότητα, να βοηθάς τους ανθρώπους που έχεις γύρω σου, να τους κάνεις να αισθάνονται πιο όμορφοι. Τους βοηθάς να ανακαλύψουν την πιο όμορφη εκδοχή του εαυτού τους, ανεβάζοντας τους την αυτοπεποίθηση. Πολλοί άνθρωποι έχουν ανάγκη κάτι τέτοιο.

Όσο για τις δυσκολίες του επαγγέλματος, αυτές μπορεί να είναι πολλές και διαφορετικές. Κάποιοι πελάτες με τρελές απαιτήσεις. Η πίεση του χρόνου, όταν πρόκειται για bridal looks ή για κάποια επαγγελματική φωτογράφιση ή κάποιο τηλεοπτικό σποτ.  Οι αποστάσεις. Υπάρχουν ημέρες που μπορεί να χρειαστεί να διανύσεις όλη την πόλη για να φέρεις εις πέρας όλες τις υποχρεώσεις σου και να παρευρεθείς σε όλα τα ραντεβού σου. Το βάρος… Κουβαλάς όλη μέρα στην πλάτη τον εξοπλισμός σου, δεν το λες και εύκολο αυτό. Όμως όλες αυτές οι δυσκολίες υπερκαλύπτονται από την έντονη ανάγκη για δημιουργία, που κρύβουμε μέσα μας όλοι οι άνθρωποι μα κυρίως εμείς οι καλλιτέχνες. Στην ζυγαριά, οι ευχάριστες στιγμές κερδίζουν τις δυσκολίες.

Υπάρχει ένα trend στο μακιγιάζ που όσα χρόνια και αν περάσουν θα ορκίζεστε σε αυτό; Αντίστοιχα, υπάρχει κάποιο beauty trend που δεν συμπαθείτε καθόλου; Που θα θέλατε να εξαφανιστεί;

Κάθε σεζόν, τα trends στην ομορφιά είναι πολύ διαφορετικά. Κάποιες φορές είναι edgy – φέτος παραδείγματος χάρη είναι τάση τα κουρασμένα μάτια. Για ποιον λόγο κάποιος να θέλει να τονίσει ακόμα περισσότερα τα κουρασμένα του μάτια; Το ποιες τάσεις θα υιοθετήσει ο καθένας από εμάς, έχει να κάνει καθαρά με το γούστο, το στυλ, την αισθητική και τις προτιμήσεις τους. Εγώ ορκίζομαι στην φυσική ομορφιά: λαμπερή και υγιής επιδερμίδα, το λεγόμενο no makeup makeup. Σταθερή αξία για εμένα! Α, και κάτι ακόμα! Θέλω επιτέλους να εξαφανιστούν αυτά τα τόσο έντονα, γραμμικά φρύδια…

© 2024 tlife.gr