Μπορεί να είναι προϊόν-κλειδί για ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ, αλλά τα τελευταία χρόνια είχε χάσει την πρωτοκαθεδρία του. Ο λόγος για το κραγιόν που κάνει διστακτικά την επανεμφάνισή του και διεκδικεί εκ νέου τον πρωταγωνιστικό του ρόλο.
“Αυτό που το κάνει φρέσκο και μοντέρνο είναι να χρησιμοποιείται ως το βασικό στοιχείο του μακιγιάζ στο πρόσωπο”, λέει η Pat McGrath, global creative director της P&G Beauty.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ: Στην ματ εκδοχή του στους Dolce & Gabbana, στον Missoni σε girly φούξια απόχρωση αλλά και στο show της Bottega Veneta όπου τα ματ φούξια χείλη έκλεβαν την παράσταση (τα φρύδια των μοντέλων ξάνθυναν προκειμένου να εξυπηρετήσουν αυτόν ακριβώς το σκοπό). Στην λαμπερή και glossy εκδοχή τους το συναντήσαμε στον ισπανικό οίκο Loewe όπου τα χείλη βάφτηκαν με φλούο πορτοκαλί κραγιόν, στον Rochas όπου το άνω χείλος βάφτηκε μερικούς τόνους πιο σκούρο σε σχέση με το κάτω και, τέλος, στον οίκο Prada σε έντονο κόκκινο-πορτοκαλί χρώμα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ