Κάποτε οι εταιρίες καλλυντικών μιλούσαν για κρέμες αντιγήρανσης και έβγαζαν την Jane Fonda χωρίς ίχνος ρυτίδας στο πρόσωπό της. Πλέον, ο κόσμος της ομορφιάς έχει αλλάξει αρκετά και οι εταιρίες έχουν επενδύσει όλα τους τα χρήματα σε αυτό που μέσα από αυτήν εδώ τη στήλη φωνάζουμε χρόνια τώρα: στο individuality, δηλαδή στην διαφορετικότητα. Μάλιστα, μετά το λανσάρισμα των καλλυντικών Fenty όλο αυτό πήρε και όνομα: πρόκειται για το “The Fenty Effect”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πριν λίγο, λοιπόν, η L’Oreal Paris στην Μεγάλη Βρετανία δημοσίευσε την νέα της καμπάνια για το Elvive, δηλαδή για ένα brand μαλλιών. Το παράδοξο της καμπάνιας είναι ότι χρησιμοποίησε ένα μοντέλο, την Amena Khan, η οποία φορούσε μαντήλα (γνωστή και ως hijab). Το concept πίσω από αυτή την καμπάνια είναι το αυτονόητο: το γεγονός ότι κρύβεις κάτι, στην προκειμένη τα μαλλιά σου κάτω από την μαντήλα επειδή ο πολιτισμός σου και η θρησκεία σου στο επιβάλλουν, δεν σημαίνει ότι τα μαλλιά σου δεν είναι εκεί και ότι εσύ δεν τα φροντίζεις. Να σου φέρω ένα απλό παράδειγμα: και τον Χειμώνα φοράμε μακριά παντελόνια αλλά πολλές από εμάς τρέχουμε να κάνουμε laser αποτρίχωσης!
“Όταν βγάζω τη μαντήλα μου θέλω τα μαλλιά μου να είναι λαμπερά” έγραψε η Amena Khan κάτω από αυτή τη photo ενώ σε συνέντευξη που έδωσε στην βρετανική Vogue είπε: “Για μένα, τα μαλλιά μου είναι προέκταση της θηλυκότητάς μου. Μου αρέσει πολύ να κάνω styling στα μαλλιά μου, να φοράω προϊόντα και μου αρέσει πολύ να μυρίζουν όμορφα. Είναι έκφραση του ποια είμαι!”.
Λοιπόν, πώς σε κάνει να νιώθεις αυτή η καμπάνια; Εμείς, πάντως, είμαστε… sooo into it!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ