Έχεις αναρωτηθεί ποτέ τι συμβαίνει προτού ένα σαμπουάν φτάσει στο κομμωτήριο ή στα ράφια ενός καταστήματος καλλυντικών και λίγο αργότερα στο μπάνιο σου; Γιατί οι Ασιάτισες έχουνε ολόισια μαλλιά και οι Αφρικανές σγουρά; Πόσοι τύποι μαλλιών υπάρχουν;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όλες αυτές τις απαντήσεις έρχεται να δώσει το ολοκαίνουριο Παγκόσμιο Ερευνητικό Κέντρο για τα Μαλλιά της L’Oreal. Ένα ερευνητικό κέντρο το οποίο είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο, με έδρα το Saint Ouen στο Παρίσι και στα εγκαίνια του οποίου βρέθηκα! Μαζεύω, λοιπόν, όλο το υλικό μου (δημοσιογραφικό και φωτογραφικό) και σου εφιστώ την προσοχή! Σε αυτό το άρθρο θα μάθεις και θα δεις πολλά για όλα όσα έχεις στο… κεφάλι σου!
Ας σε ξεναγήσω στο μεγαλύτερο κέντρο επιστημονικών ερευνών για τα μαλλιά από την L’Oreal! Και ξεκινώ με κάτι εντυπωσιακό! Ο χάρτης που βλέπεις παραπάνω είναι στην υποδοχή του κτιρίου και είναι όλος φτιαγμένος από μαλλιά που βρίσκεις στις αντίστοιχες ηπείρους!
28 Μαρτίου 2012- Τι πρέπει να ξέρεις για το Παγκόσμιο Ερευνητικό Κέντρο για τα μαλλιά της L’Oreal!
Η L’Oreal είναι ένας τεράστιος όμιλος που συγκεντρώνει ίσως τα σημαντικότερα brands στην περιποίηση των μαλλιών: Kérastase, L’Oreal Professionnel, Redken, Shu Uemura, L’Oreal Paris, Garnier και πολλές πολλές ακόμη. Και δεν είναι μόνο η πληθώρα των brands αλλά και το γεγονός ότι η L’Oreal είναι μια εταιρία που πρέπει να εξυπηρετήσει και να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πυκνών και σγουρών μαλλιών μιας Αφρικανής αλλά και την πολύ λεπτή και ολόισια τρίχα μιας Ασιάτισας!
Για να ανταποκριθεί, λοιπόν, στις εξαιρετικά ποικίλες ανάγκες των πελατών της αναφορικά με την ομορφιά των μαλλιών, η L’Oréal εγκαινίασε το Παγκόσμιο Ερευνητικό Κέντρo για τα Μαλλιά που βρίσκεται στο Παρίσι – Saint-Ouen (ναι, ναι, ήμουν εκεί!). Τα προγράμματα Έρευνας & Καινοτομίας του Κέντρου είναι αφιερωμένα αποκλειστικά στην επαγγελματική φροντίδα μαλλιών και περιλαμβάνουν τη βαφή, τη φροντίδα μαλλιών (σαμπουάν, conditioners), το χτένισμα (σπρέι, τζελ, κεριά) καθώς και τις τεχνικές μπουκλαρίσματος ή λείανσης.
Μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις στην ιστορία Έρευνας & Καινοτομίας της L’Oréal, το Κέντρο των 25.000m² φιλοξενεί 500 εργαζόμενους, στους οποίους περιλαμβάνονται χημικοί, φυσικοχημικοί, οπτικοί, επιστήμονες υλικών, μετρολόγοι, ειδικοί στη μηχανική των ρευστών, ειδικοί στην πληροφορική και τους υπολογιστές καθώς και στατιστικολόγοι. Με αρχιτεκτονική και εγκαταστάσεις που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να καλλιεργούν τη δημιουργία χώρων συνεργασίας και να ενθαρρύνουν την ανταλλαγή και μεταφορά τεχνογνωσίας και εμπειρίας, το Ερευνητικό Κέντρο προσφέρει σε αυτούς τους ειδικούς μεθόδους και εργαλεία του μέλλοντος σε ένα ευχάριστο και υψηλής ποιότητας περιβάλλον.
Το κτίριο των 25.000 τετραγωνικών μέτρων στο Saint Ouen
250 tests την ημέρα, 8.000 εθελοντές!
Κάθε προϊόν που λανσάρεται στην αγορά περνάει από συγκεκριμένα tests (τα τελευταία ούτε καν περνούσαν από το μυαλό το δικό μου μέχρι που τα είδα!). Πέρα από τα tests που αποδεικνύουν την τεχνολογική αποτελεσματικότητά τους γίνονται και μετρήσεις συναισθηματικών παραμέτρων. Θα στο κάνω όσο πιο απλό γίνεται: η καθεμία από εμάς όταν δοκιμάζει ένα προϊόν έχει συγκεκριμένες αντιδράσεις (π.χ. όταν μου αρέσει το άρωμα του σαμπουάν, απολαμβάνω περισσότερο την διαδικασία!). Προκειμένου να μετρήσουν τις συναισθηματικές αντιδράσεις των καταναλωτών, υπάρχουν ειδικά δωμάτια στα οποία οι εθελοντές- δυνάμει καταναλωτές δοκιμάζουν μόνοι τους ένα προϊόν μπροστά από τον καθρέφτη. Έπειτα, συμπληρώνουν μια φόρμα που αφορά στο συγκεκριμένο προϊόν που μόλις δοκίμασαν ενώ πολλές φορές το παίρνουν και σπίτι τους προκειμένου να το δοκιμάσουν για περισσότερες μέρες.
Μέσα σε ειδικά διαμορφωμένα δωμάτια οι εθελόντριες δοκιμάζουν μόνες τους τα προϊόντα προτού βγουν στην αγορά. Έπειτα, συμπληρώνουν μια φόρμα με ερωτήσεις για το συγκεκριμένο προϊόν βαθμολογώντας μυρωδιά, υφή, αποτέλεσμα
Διαφορετικοί τύποι μαλλιών και βαφές
Στο Hair Research Center στην L’Oreal έμαθα την εξής σημαντική πληροφορία: τα μαλλιά χωρίζονται σε οκτώ διαφορετικές κατηγορίες από τα πιο ίσια (Ασία) μέχρι και τα πιο σγουρά (Αφρική). Φυσικά, κάθε προϊόν που λανσάρεται δεν ενδείκνυται για όλους τους τύπους μαλλιών. Και ειδικά οι βαφές. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: η βαφή Inoa που είναι από τα best sellers της L’Oreal δημιουργήθηκε στην Ευρώπη αλλά προσαρμόστηκε στις ανάγκες των γυναικών κάθε χώρας. Προτού οι επιστήμονες φτάσουν να προσαρμόζουν ένα προϊόν σε πιο εξειδικευμένο κοινό γίνονται έρευνες και εφαρμογές στις εθελόντριες. Οι τελευταίες δεν πληρώνονται αλλά ως αντάλλαγμα τους παρέχονται δωρεάν υπηρεσίες όπως βαφή κλπ.
Οι βαφές τεστάρονται σε γυναίκες από κάθε ήπειρο κι έπειτα η σύνθεσή τους προσαρμόζεται στις ανάγκες της κάθε τρίχας
Robot και μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας!
Στο Hair Research Center της L’Oreal υπάρχουν μερικά από τα πιο ακριβά μηχανήματα καθώς και robot (ναι, robot!) προηγμένης τεχνολογίας που μιμούνται εφαρμογές προϊόντων στα μαλλιά ή ετοιμάζουν συνθέσεις που εξοικονομούν χρόνο. Έτσι, το αυτόματο ρομπότ ζύγισης έχει ζυγίσει μέχρι σήμερα σχεδόν ένα εκατομμύριο δειγμάτων βαφής για περίπου 100.000 συνθέσεις που απαιτούν δοκιμή.
Ρομπότ και εξελιγμένα μηχανήματα χιλιάδων ευρώ που αξιολογούν τα προϊόντα
Τα επτά ερευνητικά κέντρα της L’Oreal
Το Παγκόσμιο Ερευνητικό Κέντρο για τα μαλλιά στο Saint Ouen του Παρισιού δεν είναι το μοναδικό που διαθέτει η L’Oreal! Υπάρχουν ακόμη έξι περιφερειακά κέντρα Έρευνας & Καινοτομίας καθώς και η έδρα των Διεθνών Τμημάτων βαφής μαλλιών και χτενίσματος. Οι επικεφαλής των τμημάτων αυτών καθορίζουν τη στρατηγική καινοτομίας για κάθε είδος προϊόντων περιποίησης μαλλιών σε όλον τον κόσμο και διαχειρίζονται το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο καινοτομίας. Τα έξι περιφερειακά κέντρα Έρευνας & Καινοτομίας βρίσκονται στην Ιαπωνία, την Κίνα, την Ινδία, τις ΗΠΑ, τη Βραζιλία και το Saint-Ouen για την Ευρώπη.
Ο κ. Jean-Paul Agon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal, δήλωσε ότι “Το ερευνητικό κέντρο του Saint Ouen αποτελεί παράδειγμα της στρατηγικής μας που στοχεύει στο να καταστεί η ομορφιά παγκόσμια με βάση τη βαθιά κατανόηση των αναγκών και προσδοκιών των καταναλωτών ώστε να προσφέρουμε προϊόντα που ανταποκρίνονται στη διαφορετική νοοτροπία, τις συνήθειες ομορφιάς και την αγοραστική δύναμη των ανδρών και γυναικών.”
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ