Η Kiehl’s –για πρώτη φορά στην Ελλάδα– δημιουργεί αποκλειστικές συσκευασίες για τη Θεσσαλονίκη, με την υπογραφή
της Νατάσας Θεοδωρίδου! Το 100% των πωλήσεων από τη συλλεκτική συσκευασία της Ultra Facial Cream 125ml
θα διατεθεί στο Ορφανοτροφείο Θηλέων Θεσσαλονίκης «Mέλισσα».
Kiehl’s: το brand που αγαπάμε!
H φιλοσοφία της Kiehl’s υπαγορεύει να επιστρέφει στις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται Στο πλαίσιο της κοινωνικής αυτής ευαισθησίας συνεργάζεται με φημισμένους καλλιτέχνες οι οποίοι συμμερίζονται την δέσμευσή της Kiehl’s και εντάσσονται στις φιλανθρωπικές της δράσεις χωρίς οποιαδήποτε αμοιβή. Εστιάζοντας τις προσπάθειες της στην έρευνα για το AIDS, στις πρωτοβουλίες υπέρ των παιδιών και στο περιβάλλον η Kiehl’s έχει συγκεντρώσει διεθνώς, από το 1996 πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ. Τη μάρκα αγκαλιάζουν διεθνώς ονόματα όπως: ο Brad Pitt, η Julianne Moore, ο Jeff Koons, η Uma Thurman, η Charlize Theron κ.α, που συμμετέχουν αφιλοκερδώς στις δράσεις της Kiehl’s υποστηρίζοντας το έργο της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τι λένε οι υπεύθυνοι της Kiehl’s για την συνεργασία με την Νατάσα Θεοδωρίδου
Είναι χαρά και τιμή μας που η καλλιτέχνης Νατάσα Θεοδωρίδου συμπράττει με την Kiehl’s ώστε μαζί να προσφέρουμε τα απαραίτητα σε παιδιά της Θεσσαλονίκης που το έχουν ανάγκη. Ξεκινώντας από τη Δευτέρα 26 Μαΐου, η Kiehl’s θα διαθέσει αποκλειστικά στο νέο της corner στο Hondos Center Apollonia Politia σκευάσματα συλλεκτικής έκδοσης υπογεγραμμένα από τη Νατάσα Θεοδωρίδου. Οι ειδικές εκδόσεις αυτού του εμβληματικού προϊόντος Kiehl’s περιλαμβάνουν ένα σημαντικό μήνυμα από τη Νατάσα Θεοδωρίδου που μας καλεί να ανοίξουμε την αγκαλιά μας και να υποστηρίξουμε όσα περισσότερα παιδιά μπορούμε, μήνυμα που αντανακλά τη προσπάθειά της να εμψυχώσει το κοινό ώστε να συγκεντρωθούν όσα περισσότερα χρήματα γίνεται για παιδιά που το έχουν ανάγκη. Το 100% των πωλήσεων της Ultra Facial Cream 125ml θα διατεθεί στο Ορφανοτροφείο Θηλέων Θεσσαλονίκης «Μέλισσα».
Για περισσότερες πληροφορίες stay tuned!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ