Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 2500 καταναλωτές σχετικά με τις αλλαγές που συμβαίνουν στο lifestyle τους αλλά και στις γενικές συνήθειες απέναντι στην κατανάλωση μετά την παγκόσμια οικονομική κρίση, παρατηρήθηκε ότι υπάρχει μια ολοένα αυξανόμενη μερίδα καταναλωτών που:
1. Λέει όχι στην πολυτέλεια
2. Αγοράζει πιο συνετά
3. Στηρίζει αξιόπιστες μάρκες που του δίνουν τα μέγιστα οφέλη στην πιο προσιτή τιμή
4. Θέλει να αγοράζει τα ίδια προϊόντα αλλά οικονομικότερα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όντως, στη νέα πραγματικότητα όλες θέλουμε να διατηρούμε αψεγάδιαστη την εμφάνισή μας, όχι όμως εις βάρος της… πιστωτικής μας κάρτας! Είσαι έτοιμη να ακούσεις τα ευχάριστα νέα;
Η Vichy δημιούργησε μια ολοκαίνουρια ολοκληρωμένη σειρά από την οποία κάθε προϊόν δεν ξεπερνά τα 10 ευρώ. Ο λόγος για την σειρά Essentielles με πολυφαινόλες τριαντάφυλλου που καλύπτει τις βασικές ανάγκες του προσώπου και του σώματός μας σε πολύ smart τιμές. Η σειρά περιλαμβάνει κρέμα σώματος, shower gel, κρέμα καθαρισμού προσώπου και δύο ενυδατικές για κανονικές-μικτές επιδερμίδες αλλά και για ξηρές. Δοκιμάσαμε ήδη την κρέμα προσώπου: έχει υπέροχο άρωμα, αφήνει την επιδερμίδα απαλή, απορροφά τη λιπαρότητα και το κυριότερο; Κοστίζει μόνο 9 ευρώ!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ