Αν ανήκεις σε 30 και άνω ηλικίες αυτή η beauty είδηση ίσως και να σου θυμίσει παιδικά χρόνια. Αν δεν ανήκεις σε αυτό το ηλιακό group, πιθανότατα να μην σε απασχολήσει καθόλου μιας και το προϊόν για το οποίο θα σου μιλήσω παρακάτω ίσως και να μην έχει μπει ποτέ στο beauty routine σου μέχρι σήμερα!
Το νέο είναι το εξής: το σαπούνι έχει αρχίσει να επιστρέφει δυναμικά στο beauty routine μας αφήνοντας στην άκρη τα αφρόλουτρα. Και το νέο αυτό δεν θα είχε τόση αξία αν οι New York Times πολύ πρόσφατα δεν είχαν γράψει κάτι γι’ αυτό με τίτλο Τα σαπούνια αφήνουν πίσω τους την κακή φήμη και κερδίζουν νέους fans. Μάλιστα, πολλά brands ομορφιάς έχουν αναφέρει, σύμφωνα με το άρθρο, ότι οι πωλήσεις σαπουνιών αυξάνονται καθώς οι γυναίκες συνειδητοποιούν ότι τα σαπούνια δεν ξηραίνουν απαραίτητα την επιδερμίδα, είναι λιγότερο ακριβά από τα αφρόλουτρα και απαιτούν λιγότερη συσκευασία με αποτέλεσμα να είναι πιο φιλικά για το περιβάλλον.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Βεβαίως, στο ίδιο άρθρο διάβασα και καναδυό παράλογους λόγους που εξηγούν γιατί τα σαπούνια έχουν αυξήσει τις πωλήσεις τους τελευταία, όπως αυτό της κυρίας Gillman (επάγγελμα: καταναλώτρια σαπουνιών) η οποία είπε το εξής: Νομίζω πως το σαπούνι σου δίνει καλύτερο έλεγχο! (νομίζω ότι δεν έχω-την-παραμικρή-ιδέα τι εννοεί!).
Αλήθεια, εσύ χρησιμοποιείς σαπούνι ή αφρόλουτρο για να κάνεις ντους; Ας ψηφίσουμε!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ