Πριν κάμποσα χρόνια η Victoria Beckham αποφάσισε να βάψει τα νύχια της μαύρα χρησιμοποιώντας το 219 Black Satin της Chanel και ήταν το πιο τέλειο και ανατρεπτικό χρώμα που είχαμε δει ποτέ σε νύχια. Σήμερα, κάμποσα (πάλι!) χρόνια μετά, το μαύρο βερνίκι έχει γίνει πιο κλασικό από ότι το γαλλικό και κάθε εταιρία έχει ένα μαύρο. Οπωσδήποτε ένα μαύρο!
Και όπως ξέρεις, οι εταιρίες επιστρατεύουν γι’ αυτά περίεργα εμπνευσμένα ονόματα όπως Black Taxi, Jet Black και άλλα. Παρένθεση: φέτος γνώρισα μια γυναίκα που κάνει αυτή τη δουλειά: δίνει ονόματα σε βερνίκια! Κλείνει παρένθεση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Φαίνεται, όμως, πως κάποια αντίστοιχη σε μια τέτοια θέση μόλις έχασε τη δουλειά της γιατί το όνομα που επέλεξε να δώσει στο μαύρο βερνίκι της εταιρίας στην οποία εργάζεται κάθε άλλο παρά εμπνευσμένο ήταν. Καλύτερα: ήταν ρατσιστικό!
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη D E C L A N E Y T A N (@declaneytan) στις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το παραπάνω βερνίκι ανήκει στην ιταλική εταιρία καλλυντικών Wycon και το όνομά του είναι Thick as a Niga. Αυτό το πολύ, πολύ προσβλητικό όνομα ανακάλυψε μια Ιταλίδα vlogger, η Loretta Grace, η οποία το επικοινώνησε μέσω των λογαριασμών της στα social όπως έγραψε το Forbes. Η αντίδραση της εταιρίας; Αντί να απολογηθεί, έγραψε απλώς ότι τα ονόματα των αποχρώσεων προκύπτουν από στίχους της hip hop και ανέφερε ως παραδείγματα ονόματα όπως Drop It Like It’s Hot,” “Candy Shop,” και “Bootylicious”.
Οι αντιδράσεις στα social φυσικά και έγιναν εντονότερες και τότε ήταν που η ιταλική εταιρία καλλυντικών ζήτησε δημόσια συγγνώμη. Τα social, όμως, είναι social και ότι ανεβαίνει στο internet μένει για πάντα εκεί, οπότε: αν ταξιδέψεις μέχρι την Ιταλία μην ξεχάσεις να μην επισκεφτείς αυτό το κατάστημα.
Και αν δεν σου φάνηκε τίποτα τραγικό στο παραπάνω: πώς θα σου φαινόταν ένα κίτρινο βερνίκι με το όνομα κιτρινιάρικο σαν Κινέζος; Εχμ! Όχι!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ