Μήπως βαρεθήκαμε τα πολλά βερνίκια; Το κλασικό κόκκινο επιστρέφει δυναμικά!

Περάσαμε πολλές, πολλές σεζόν βλέποντας τα νύχια μας να καφετίζουν- μπεζίζουν- κιτρινίζουν (με την καλή έννοια!) κι έπειτα να ντύνονται με γυαλιστερές υφές (το θρυλικό πλέον Peridot της Chanel ευθύνεται γι’ αυτό!) ενώ λίγο μετά να φοράνε σχέδια, να δανείζονται τα prints των ρούχων μας ή ακόμη και να έχουν τρισδιάστατο effect. Και χαθήκαμε τόσο πολύ όλες μας στην… μετάφραση των βερνικιών που τελικά δεν ξέραμε πώς να βάψουμε τα νύχια μας για να είμαστε ενημερωμένες. Και άλλες φορές πάλι αναρωτιόμασταν: μήπως αυτό το χρώμα είναι ξεπερασμένο; Και δεν ξέραμε την απάντηση… Γιατί τα χρώματα εκεί έξω ήταν (και παραμένουν!) τόσα πολλά!

Μήπως βαρεθήκαμε τα πολλά βερνίκια;
Και αυτό οφείλονταν, κυρίως, στο γεγονός ότι τα βερνίκια είναι το “New Lipstick Phenomenon” της σύγχρονης κρίσης (τα αντίστοιχα, δηλαδή, κραγιόν του ’40). Οι γυναίκες καταφεύγουμε στα ράφια και αγοράζουμε άπειρα βερνίκια (με λίγα χρήματα φτιάχνουμε διάθεση), οι εταιρίες για να μας ικανοποιήσουν μας δίνουν κι άλλες, κι άλλες αποχρώσεις μέχρι που τα νούμερα στις πωλήσεις των βερνικών έδειξαν το εξής παράδοξο: Οι πωλήσεις των βερνικιών επιλεκτικής από τον Μάιο του 2012 έως τον Μάιο του 2013 σημείωσαν αύξηση κατά 19%. Ένα πολύ σεβαστό και μεγάλο νούμερο, σε σχέση με τις πωλήσεις λοιπών καλλυντικών, που όμως ήταν αισθητά μικρότερο με το αντίστοιχο ποσοστό της περασμένη χρονιάς (42%) και ελάχιστο σε σχέση με το ποσοστό που ίσχυε δύο χρόνια πριν και το οποίο ήταν 67%! Άρα, μήπως βαρεθήκαμε τα πολλά βερνίκια και θέλουμε να επιστέψουμε στις κλασικές αξίες;

Επιστροφή στις κλασικές αξίες (aka Πιάσε κόκκινο!)
Το πρώτο βερνίκι που δημιουργήθηκε ποτέ ήταν το 1932 από τον Charles Revson, την σημερινή Revlon. Φυσικά, το χρώμα του ήταν κόκκινο και, φυσικά, οι γυναίκες πέρασαν πολλά χρόνια που είχαν μόνο αυτή την επιλογή. Και φαίνεται πως εκεί επιστρέφουμε και αυτό τον Χειμώνα. Και δεν μπορείς να βγάλεις κανένα άλλο συμπέρασμα όταν βλέπεις τους μεγαλύτερους οίκους όπως Chanel, Valentino, Moschino να επιλέγουν αυτό το χρώμα για τα μοντέλα τους. Σε διαφορετικούς τόνους βεβαίως, αλλά το ίδιο χρώμα! Και να που το είδαμε, σε εικόνες…

Από το καθαρό κόκκινο του Calvin Klein, μέχρι το πιο τριανταφυλλί του Moschino και το σκούρο κόκκινο του Giorgio Armani, το κόκκινο ήταν σχεδόν σε κάθε πασαρέλα

Στον βρετανικό οίκο Burberry το κόκκινο στην απόχρωση του λυχνίτη δάνεισε τις αποχρώσεις του σε αξεσουάρ και νύχια, στην Chanel είδαμε μια tomato red απόχρωση στα νύχια ενώ στην collection Topshop Unique καθαρό κόκκινο.

Τα κόκκινα που αγαπάμε (κλασικά και νέα!)

1. Chanel Le Vernis, απόχρωση no 589 Elixir, €24.90 (από την ολοκαίνουρια συλλογή Superstition για την οποία θα σου μιλήσουμε αναλυτικά πολύ σύντομα! Κυκλοφορεί τον Σεπτέμβριο).

2. Essie, απόχρωση Red Nouveau, €12.00.

3. Korres Nail Color, απόχρωση Coral Red, €6.80.

4. Inglot O2M Breathable Nail Enamel, απόχρωση no 682. Αφήνει τα νύχια να αναπνέουν ελεύθερα.

5. Lancome Vernis in Love, απόχρωση Very in Love, €16.00.

6. OPI Iconic Mini Kit, The Iconic Four, Sephora. Περιλαμβάνει τέσσερις νέες εμβληματικές αποχρώσεις βερνικιών νυχιών της OPI: Tickle My France-y, OPI on Collins Ave., Malaga Wine και Lincoln Park After Dark (κυκλοφορεί τον Σεπτέμβριο).

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164