Το Φθινόπωρο είναι γεμάτο από μαγικές εικόνες ομορφιάς! Για ακόμη μια σεζόν, οι μεγαλύτεροι οίκοι ανά τον κόσμο έβαλαν τον καλύτερό τους εαυτό, επιστράτευσαν τους top make up artists, hair stylists και φωτογράφους και μας μάγεψαν με τις photo τους τις οποίες και χρησιμοποιούν για τις νέες τους καμπάνιες.
Αυτό το άρθρο δεν έχει πολλά λόγια. Γιατί μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις… Και παρακάτω σου έχω 11.000 λέξεις που θα σου φτιάξουν την διάθεση για το ΣΚ. Κλέψε ιδέες ή κάνε scroll down προς τέρψιν οφθαλμού!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Guerlain
Για το φθινοπωρινό μακιγιάζ ο οίκος Guerlain και ο creative director Olivier Échaudemaison βάζουν την Natalia Vodianova να ποζάρει απλώνοντας το Rouge G L’ extrait σε φλογερό κόκκινο στα χείλη της ενώ παράλληλα ανακαλύπτει για πρώτη φορά τον αισθησιακό εαυτό της. “Εσείς οι γυναίκες έχετε την μοναδική δυνατότητα να ανακαλύπτετε κάθε μέρα και μια άλλη πλευρά του εαυτού σας. Την μια με στιλ tomboy, την άλλη rocker, την άλλη αισθησιακή και αποπλανητική. Με αυτή την σειρά και τα νέα χρώματα ήρθε η σειρά σου να παίξεις” λέει ο εμπνευστής του look.
Lancome
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
To La vie est belle είναι το ολοκαίνουριο άρωμα της Lancome που αποτελεί μια ολόκληρη στάση ζωής: η επιλογή να ζεις την ζωή σου και να την κάνεις πιο ωραία! Όσον αφορά την διαφημιστική καμπάνια (η έντυπη είναι αυτή που βλέπεις παραπάνω), η Julia Roberts με την έμφυτη γοητεία της και την αβίαστη λάμψη της ενσαρκώνει όσο καμία αυτόν τον ρόλο της ελεύθερης και χαρούμενης γυναίκας που απολαμβάνει την ζωή, ενώ ο Mario Testino βάζει τον καλύτερό του εαυτό για να αποτυπώσει αυτή την στάση ζωής σε εικόνα!
Extra info: Μάθε περισσότερα για το άρωμα εδώ
Estee Lauder
“Δημιουργήσαμε ένα εντυπωσιακό λουκ που παίζει με τη φαντασία. Με έμπνευση από το στιλ του «glam rock», κάθε γυναίκα μπορεί τώρα να παίξει τολμηρά με το χρώμα και να δημιουργήσει έναν χαρακτήρα που συνδυάζει το μυστήριο, την πολυτέλεια, τον αισθησιασμό και την αυτοπεποίθηση. Και που μπορεί να μεταμορφώσει τον κόσμο της”, λέει ο Tom Pecheux για το φθινοπωρινό make up της Estee Lauder με τίτλο Violet Underground. Από τις πιο δυνατές καμπάνιες της νέας σεζόν.
Yves Saint Laurent
Για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2012, ο International Make Up Artist του οίκου Yves Saint Laurent, Lloyd Simmonds βλέπει τη γυναίκα ως Σύγχρονη Αμαζόνα, εξού και ο τίτλος της συλλογής Contemporary Amazon. Αντλεί την έμπνευσή του από τα χρώματα της φύσης. Το χακί, το σκούρο πράσινο, το χρυσό και το ασημί. Αυτά είναι τα χρώματα της γυναίκας Rive Gauche. Μιας γυναίκας που συνδιάζει το ελεύθερο πνεύμα με την παριζιάνικη θηλυκότητα και αντιμετωπίζει το χρώμα με τόλμη. Το παραπάνω visual της καμπάνιας αποτυπώνει τέλεια αυτό που θέλει ο οίκος να πει!
Givenchy Dahlia Noir
Από τις καμπάνιες που σε κάνουν να καταλαιβαίνεις πώς μυρίζει ακριβώς ένα άρωμα ακόμη και αν δεν το έχεις μυρίσει! Στην νέα καμπάνια του επίσης νέου Dahlia Noir πρωταγωνιστεί η Mariacarla Boscono ενώ τα φωτογραφικά κλικς έγιναν από τους Mert & Marcus ενώ ο Ricardo Tisci, creative director του οίκου έβαλε επίσης όλη του την έμπνευση!
MAC
Μεταξύ άλλων πολλών λανσαρισμάτων από τα MAC για τον Σεπτέμβριο έχουμε και το “Office Hour”. Μια συλλογή γεμάτη χρώματα και προϊόντα για χείλη, μάτια, ρουζ κλπ για την γυναίκα που αγαπά να φροντίζει τον εαυτό της και πηγαίνει στο γραφείο όμορφη! Και η παραπάνω εικόνα είναι από τις αγαπημένες μου!
Kenzo
Ο οίκος Kenzo υποδέχεται τον Σεπτέμβριο με τα δύο Madly αρώματα σε eau de toilette και eau de parfum. Στην πολύ χαρούμενη καμπάνια πρωταγωνιστούν οι πεταλούδες. Ένα σύμβολο καθόλου τυχαίο με τον οίκο καθώς έχει να κάνει με την έκρηξη χρωμάτων, τον αντι- κομφορμιτισμό και την έκρηξη χρωμάτων, δηλαδή όλα όσα αγαπά ο οίκος!
Clarins
Αυτό είναι το visual από την καμπάνια της Clarins για το φθινοπωρινό της make up. Το αποτέλεσμα είναι πολύ ντελικάτο και natural chic ενώ εστιάζει εμφανώς στα μάτια και αυτό διότι η Clarins φέτος ρίχνει όλο της το βάρος στις νέες σκιές Ombre Minerale.
Estee Lauder Sensuous Nude
Έχει περάσει ακριβώς ένας χρόνος από τότε που η Estee Lauder λάνσαρε το Sensuous Nude άρωμα. Φέτος, το άρωμα παραμένει το ίδιο αλλά το visual αλλάζει. Πρωταγωνίστρια η Hilary Rhoda και το concept πολύ πιο προσαρμοσμένο στη nude αίσθηση του αρώματος!
Dior
H Natalie ανανεώνει το συμβόλαιό της με τον οίκο, γίνεται το πρόσωπο της σειράς Diorskin Nude, βγάζει τα ρούχα της και ποζάρει νωχελικά σε έναν δερμάτινο καναπέ. Φωτογράφος της καμπάνιας είναι ο Mario Sorrenti και όσο για εκείνη είναι απλώς πολύ, πολύ όμορφη! Πώς την βρίσκεις; Αν δεν έχεις ψηφίσει ακόμη, μπορείς να το κάνεις εδώ!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ