Έχεις συνδέσει τις τάσεις κάθε σεζόν με το μακιγιάζ και τα μαλλιά όσο αφορά στο beauty. Και είναι απόλυτα φυσιολογικό. Ξεχνάς όμως πως υπάρχουν και στην περιποίηση της επιδερμίδας μιας και οι μέθοδοι φροντίδας και οι συνθέσεις των προϊόντων εξελίσσονται. Η εποχή αλλάζει, ο χρόνος περνά και οι facialists ανακαλύπτουν και αποκαλύπτουν κάθε τι νέο ώστε να χαρίσεις στο δέρμα σου την υγιή όψη και φυσική λάμψη που πάντα επιθυμείς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μην ξεχνάς για παράδειγμα πως οι Κορεάτισσες ήταν οι πρώτες που ανέδειξαν ένα από τα μεγαλύτερα trernds όλων των εποχών που θέλει να χρησιμοποιείς πρωί και βράδυ μια σειρά, πολλών προϊόντων περιποίησης. Αυτό στην αρχή. Στη συνέχεια ακολούθησαν μια διαφορετική και πιο μινιμαλιστική φιλοσοφία μειώνοντας τις φόρμουλες και κρατώντας τις απολύτως απαραίτητες.
Και κάθε σεζόν κάτι νέο είναι εδώ και εγώ οφείλω να σε ενημερώνω, Σήμερα λοιπόν θα μάθεις τις τέσσερις μεγαλύτερες skincare τάσεις της σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι. Κρατάς ότι σου ταιριάζει και αφήνεις στην άκρη εκείνη που δεν σε ικανοποιεί.
Cleansing balm: Πρόκειται για το πιο απαλό προϊόν καθαρισμού με απαλή υφή που “λιώνει” στο δέρμα. Όλο και περισσότερες celebrities το χρησιμοποιούν και το προτείνουν αφού προηγουμένως τους το έχουν συστήσει η προσωπική τους facialist. Η ανάλαφρη φόρμουλα είναι ιδανική για την άνοιξη και το καλοκαίρι ενώ χρησιμοποιείς νερό αφού το απλώσεις ώστε να απομακρύνεις κάθε ίχνος μακιγιάζ, ρύπων και λιπαρότητας. Συνήθως είναι κατάλληλο για την ευαίσθητη περιοχή των ματιών ενώ ταιριάζει σε όλους τους τύπους δέρματος. Αφήνει μια μοναδική, απαλή αίσθηση και χαρίζει πλούσια ενυδάτωση. Είμαι σίγουρη πως θα το λατρέψεις.
Λαιμός και φυσική γραμμή στο πηγούνι: Μετά το σάλο που δημιουργήθηκε στο Tik Tok με την τάση του highlighting στο πηγούνι που ακολουθεί πιστά η Bella Hadid θυμηθήκαμε και πάλι πόσο σημαντικό και παραμελημένο είναι το συγκεκριμένο σημείο του προσώπου. Ειδικά τώρα που περνάς ατελείωτες ώρες σκυμμένη πάνω από το κινητό σου παρουσιάζει χαλάρωση και λεπτές γραμμές τόσο το πηγούνι όσο και ο λαιμός. Η νέα τάση λοιπόν θέλει να τα περιποιείσαι σχολαστικά όπως ακριβώς κάνεις και με το υπόλοιπο πρόσωπο. Εκτός από τα κατάλληλα προϊόντα το trend επιβάλλει τη χρήση του iconic πλέον guasha το οποίο μετρά πάνω από 830 εκατομμύρια clicks αναζήτησης.
Εξατομικευμένα προϊόντα: Είναι μία τάση που ξεκίνησε πριν από λίγο καιρό δειλά και όσο περνά ο καιρός αποτελεί μία από τις αγαπημένες των skincare addicts. Οι experts θεωρούν πως τα κλασικά προϊόντα που απευθύνονται αντίστοιχα σε λιπαρές, ξηρές ή κανονικές επιδερμίδες είναι ξεπερασμένα. Είναι γενικευμένο και η αλήθεια είναι πως μόνο οι δερματολόγοι και οι facialists μπορούν να γνωρίζουν τις ακριβής ανάγκες κάθε γυναίκας. Αυτός είναι ο λόγος που όλο και περισσότερες celebrities απευθύνονται στους ειδικούς ώστε να τους συμβουλεύσουν και να τους προτείνουν τη φόρμουλα περιποίησης που ταιριάζει απόλυτα στις δικές τους ανάγκες.
Περιποίηση μέσα από το μακιγιάζ: Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Τα beauty brands γνωρίζουν πως θέλεις τα προϊόντα που απλώνεις στο δέρμα να έχουν multi task δράση και αυτός είναι ο λόγος που τον τελευταίο καιρό λανσάρουν σειρές μακιγιάζ με skincare ιδιότητες. Και ειδικά όσο αφορά στις βάσεις που χαρίζουν, εκτός από κάλυψη, πλούσια ενυδάτωση, αντιγήρανση αλλά και προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ