Word of mouth marketing: αυτό που μια εταιρία κάνει τόσο καλό marketing στα προϊόντα της που παύει το προϊόν να είναι προϊόν και γίνεται συνώνυμο του coolness. Ας πούμε: αν χρησιμοποιείς καλλυντικά Glossier είσαι cool κορίτσι άρα για να είσαι cool κορίτσι πρέπει να χρησιμοποιείς καλλυντικά Glossier.
Τα Glossier (σε περίπτωση που δεν γνωρίζεις) είναι δημιούργημα μιας πρώην beauty editor, της Emily Weiss η οποία χάρη σε αυτά μπήκε στη λίστα του Forbes με τους 30 πιο πλούσιους κάτω των 30. Τα Glossier δεν έρχονται στην Ελλάδα αλλά αυτή τη στιγμή έχω κάνει τα αδύνατα- δυνατά και από μέρα σε μέρα περιμένω να φτάσουν κάποια στα χέρια μου (σε ευχαριστώ Ξενάκι ;). Αλλά την στιγμή που είχα κάνονίσει τα πάντα και ολοκλήρωσα την παραγγελία μου, εκείνη την στιγμή τα Glossier λάνσαραν ένα προϊόν που ΘΕ-ΛΩ-ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ-ΣΟ-ΠΟ-ΛΥ! Λέγεται Solution και υπόσχεται πως είναι η λύση για την ακμή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για μια λοσιόν που κάνει μηχανική απολέπιση (δεν περιέχει, δηλαδή, κόκκους) στηρίζεται στα οξέα ενώ όσοι τη δοκίμασαν είπαν ότι από την επόμενη κιόλας μέρα είδαν την επιδερμίδα τους πιο λαμπερή ενώ μέσα σε τέσσερις εβδομάδες ήταν πολύ πιο βελτιωμένη.
Παράλληλα, ο κόσμος της ομορφιάς και τα μεγαλύτερα site αυτού του κόσμου γράφουν φοβερά άρθρα για το πόσο φοβερή είναι αυτή η λοσιόν την στιγμή που εγώ κάνω απεγνωσμένες προσπάθειες να φτάσει αυτή η λοσιόν στα χέρια μου!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ