I' m in a middle of a crisis
Γυναίκες: θηλυκές, όμορφες, sexy και πάντα περιποιημένες. Πάντα; Και με την κρίση τι γίνεται; Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, η κρίση είναι αντιστρόφως ανάλογη των εξόδων που κάνουμε για αγορές καλλυντικών και ειδικά κραγιόν.
Πιο συγκεκριμένα, η Kline Consumers Product Research Practice της Estee Lauder, μελετώντας στοιχεία πωλήσεων 50 χρόνων, διαπίστωσε ότι με κάθε αύξηση της ανεργίας κατά 1% οι γυναίκες αγόραζαν +25 εκατομμύρια δολάρια περισσότερα κραγιόν. Η αύξηση δε στις πωλήσεις κραγιόν έφτασε στο αποκορύφωμά της μετά την 11η Σεπτεμβρίου στις ΗΠΑ.
Ωστόσο, η διαπίστωση αυτή δεν είναι κάτι νέο για τις εταιρίες καλλυντικών, καθώς σύμφωνα με συνέντευξη του διακεκριμένου καθηγητή Geoffrey Jones στο “Mostly Economics”, κατά την διάρκεια του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου η κυβέρνηση των ΗΠΑ έδωσε το πράσινο φως για την παραγωγή κραγιόν καθώς πίστευε ότι το αντίκτυπό τους στην ψυχολογία των ανθρώπων ήταν καταλυτικής σημασίας.
Η ψυχολόγος λέει...
Μια γυναίκα στο διπλανό αυτοκίνητο βάζει κραγιόν την ώρα που οδηγεί, κάθε πρωί που ξυπνάμε απλώνουμε μια γενναιόδωρη ποσότητα lipstick στα χείλη μας σχεδόν μηχανικά, μέσα στην ημέρα το ανανεώνουμε τουλάχιστον 4 φορές... Τί σημαίνει όμως το κραγιόν, ή και γενικότερα ο καλλωπισμός για την ψυχολογία μας και πώς μεταφράζεται μια τόσο μηχανική κίνηση;
“Παρόλο που διανύουμε περίοδο οικονομικής κρίσης, οι γυναίκες συνεχίζουν να σπαταλούν αρκετά χρήματα σε κομμωτήρια, spa, studio αισθητικής κλπ. Είναι από τις επιχειρήσεις που επηρρεάζονται αρνητικά λιγότερο γιατί όλα έχουν να κάνουν με την εξωτερική εμφάνιση που αυτή με τη σειρά της έχει να κάνει με την ανάγκη αποδοχής από τους άλλους και ειδικά από το αντίθετο φύλο”, μας λέει η κλινική ψυχολόγος Αγγελική Τάτση- Πολυτάρχου.
Και συνεχίζει: “Όσον αφορά τα έντονα κραγιόν αποκαλύπτουν γυναίκες που έχουν ή θέλουν να έχουν υψηλή αυτοπεποίθηση αλλά και γυναίκες που η επαγγελματική τους εξέλιξη είναι πολύ καλή, χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα αυτή την εποχή. Επιπλέον, τα έντονα και φωτεινά χρώματα μας κάνουν να νιώθουμε καλύτερα ψυχολογικά, ενώ οι ακραίες επιλογές όταν λαμβάνουν χώρα τακτικά (μπλε κραγιόν, πολύ σκούρο μοβ κλπ.) υποδηλώνουν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα το οποίο έχει επίπτωση στην ψυχολογία μας”.
Ο make up artist λέει...
“Έχει παρατηρηθεί ότι σε κοινωνικές αλλαγές και τρόπους ζωής έχουμε δείγματα επαναστατικών αλλαγών κατά κύριο λόγο στα μαλλιά λόγω ψυχολογίας", λέει στο TLIFE ο Γιάννης Μιχαηλίδης, καλλιτεχνικός διευθυντής της MAC Greece. Τι συμβαίνει, όμως, με το μακιγιάζ; Σε ποια άλλη περίοδο οι γυναίκες φορούσαν έντονα κραγιόν και πώς μεταφράζονταν η επιλογή τους αυτή;
“Στην δεκαετία των 20’s είχαμε μια έντονη τάση σε πολύ σκούρα χείλη. Με αυτό τον τρόπο ήθελαν οι γυναίκες να “δηλώσουν” την ανεξαρτησία τους και ήταν πραγματικά must το να βάζει μια γυναίκα σκούρο κραγιόν δημόσια! Η μεγάλη επανάσταση, ωστόσο, ήρθε το 1940 όταν η COCO CHANEL παρουσίασε την πρώτη καλλυντική σειρά κραγιόν με βασικό χρώμα το κόκκινο”, συνεχίζει ο Γιάννης Μιχαηλίδης. Είναι, άραγε, τυχαίο το γεγονός ότι στις δύο αυτές δεκαετίες οι συνθήκες ζωής και η οικονομία δεν διένυε την καλύτερη περίοδό της;
Όσον αφορά στη συμβουλή του make up artist για να δείχνουμε όμορφες και αυτή την περίοδο χωρίς να ξοδεύουμε μια περιουσία; "Με την βοήθεια των ειδικών της MAC σε συνδυασμό με τα σωστά επαγγελματικά προϊόντα μακιγιάζ και τα σωστά εργαλεία και πινέλα, θεωρώ πως με ένα χαμηλό κόστος αγοράς προϊόντων, όλες οι γυναίκες θα δείχνουν όμορφες, γιατί όπως πάντα πίστευα και πιστεύω…όλες οι γυναίκες αεξαρτήτου ηλικίας έχουν δικαίωμα να είναι όμορφες! "
Οι διάσημοι έχουν πει...
“Ομορφιά για μένα είναι να νιώθεις άνετα με το σώμα σου. Αυτό, ή απλά να φοράς ένα super sexy κατακόκκινο κραγιόν!”
“Τρία είναι τα βήματα για να νιώθω decent: Βάζω μάσκαρα, γεμίζω τα φρύδια μου και φυσικά βάζω κραγιόν”
“Οδηγώ κρατώντας το τιμόνι με τα γόνατά μου. Πώς αλλιώς μπορώ να βάζω κραγιόν και να μιλάω στο τηλέφωνο;”.
“Αχ, αυτό το κραγιόν!”.
Και μιας και η οικονομική κρίση μας φέρνει πιο κοντά σε μια ακόμη αγορά κραγιόν, κάνε κλικ εδώ και δες τα αγαπημένα μας.
Της Νατάσας Μπερέκου
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ