Μπορεί αυτός ο πλανήτης να κατοικείται από εκατομμύρια ανθρώπους, με διαφορετικές συνήθειες και 48944998 διαφορετικά DNA αλλά υπάρχουν ερωτήματα κοινά για όλους μας. Λίγο- πολύ. Όπως: τι θα έκανες για την αγάπη; Αυτό είναι το ερώτημα που μας θέτει ο οίκος Dior και κάνω αμέσως τις συστάσεις…
Για πρώτη φορά, ο Οίκος Dior οργανώνει μια φιλανθρωπική πρωτοβουλία σχηματίζοντας ένα «Love Chain», μία «Αλυσίδα Αγάπης» ζητώντας από όλους μας να απαντήσουμε στο κρίσιμο ερώτημα: «And you, what would you do for love?»
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΓΙΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΕΝΑΣ ΚΡΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ DIOR
Το «Dior Love Chain», όπως προδίδει και το όνομά του, είναι μια αλυσίδα αγάπης που θέλει να θέσει ένα ουσιαστικό ερώτημα που αφορά όλο τον κόσμο, σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης: τι θα ήσουν έτοιμος να κάνεις για χάρη του έρωτα;
Η ιδέα είναι απλή: δημοσίευσε ένα μικρό βίντεο ή φωτογραφία με την απάντησή σoυ στην ερώτηση «And you, what would you do for love?» και δημοσίευσέ την χρησιμοποιώντας το hashtag #diorlovechain από τις 27 Αυγούστου και μετά.
Η απάντησή σου θα πρέπει να τελειώνει με εσένα καλώντας τον επόμενο που θα ήθελες να συνεχίσει το «Dior Love Chain». Έτσι κι αυτός με τη σειρά του θα δημοσιεύσει το δικό του video, συμμετέχοντας στην αλυσίδα αγάπης που έχει στόχο να αγκαλιάσει όλη τη γη.
Η ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΓΑΠΗΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ WE CHARITY
Δέσμευση της πρωτοβουλίας της Natalie Portman και του Οίκου Dior είναι για κάθε δημοσίευση με τη χρήση του hashtag #DiorLoveChain να προσφέρεται 1 δολάριο στο φιλανθρωπικό ίδρυμα WE Charity, το φιλανθρωπικό τμήμα της οργάνωσης We Movement (πρώην Free The Children). Αυτός ο καναδικός οργανισμός είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο που υποστηρίζει πρωτοβουλίες στον τομέα της εκπαίδευσης, της υγειονομικής περίθαλψης και του καθαρού νερού στις αναπτυσσόμενες χώρες με σκοπό να συμβάλει στην έκλειψη της φτώχειας και της παιδικής εκμετάλλευσης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τώρα, το WE Charity δραστηριοποιείται σε μεγάλο αριθμό κοινοτήτων σε 9 χώρες της Λατινικής Αμερικής, της Αφρικής και της Ασίας υποστηρίζοντας εκπαιδευτικά προγράμματα για 200.000 παιδιά, παρέχοντας σε 30.000 γυναίκες τα εφόδια για να καταστούν οικονομικά ανεξάρτητες, δίνοντας πρόσβαση σε πόσιμο νερό και ιατρική περίθαλψη σε σχεδόν ένα εκατομμύριο ανθρώπους.
Σήμερα, η Αλυσίδα Αγάπης του Dior και η Natalie Portman έχουν ως στόχο την υποστήριξη της πρωτοβουλίας του οργανισμού για την ενίσχυση των WE School στην Κένυα, που στοχεύει στην παροχή εκπαίδευσης σε νεαρά κορίτσια.
ΣΤΑΡ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑΖΟΥΝ ΤΟ #DIORLOVECHAIN
Από τις 27 Αυγούστου η αλυσίδα έχει ζωντανέψει στα social media και μπορείς να ανακαλύψεις στις επίσημες σελίδες του Οίκου Dior τι έχουν απαντήσει οι brand ambassador του, εμβληματικοί σταρ, influencers, κορυφαία μοντέλα, καθώς και πολλά υποσχόμενοι νέοι καλλιτέχνες στην ερώτηση του «Dior Love Chain».
Natalie Portman, Charlize Theron, Jennifer Lawrence, Camille Rowe, Eva Herzigova, Bella Hadid, Johnny Depp και Robert Pattinson – μιλάνε για τον έρωτα!
Μαζί τους, η Carine Roitfeld, η Chiara Ferragni και η πρίμα μπαλαρίνα Hannah
Ο O’Neill καθώς και οι Carina Lau, Angelababy και Huang Xuan μας ξεσηκώνουν με τις ευρηματικές τους απαντήσεις.
Πολλοί ακόμα παίρνουν μέρος – γονείς επανασυνδέονται με τα παιδιά τους, καλλιτέχνες, χορευτές και γραφίστες – με ειλικρίνεια και γενναιοδωρία δίνουν σάρκα και οστά στο όραμα της αγάπης και του έρωτα.
Όλοι υποστήριξαν πολύ ζεστά αυτή την πρωτοβουλία και συμμετείχαν σε αυτό το αυθεντικό viral βίντεο. Το Dior Love Chain ξεκίνησε με εκείνους. Τώρα είναι η σειρά σου να απαντήσεις σε αυτό το κρίσιμο ερώτημα: «And YOU, what would you do for love?»
Απάντησε μόνος ή μαζί με τους φίλους σου. Μπορείς να εκφραστείς μιλώντας ή τραγουδώντας, χορεύοντας ή ζωγραφίζοντας, με καλλιτεχνικό ή χιουμοριστικό τρόπο – εσύ θα επιλέξεις τι σου ταιριάζει καλύτερα. Στη συνέχεια, δημοσίευσε την απάντησή σου χρησιμοποιώντας το hashtag #DIORLOVECHAIN. Μόνο έτσι θα μπορείς να συμμετέχεις στη δωρεά.
Last chance info: Το 2018 θα επιλεχθούν οι καλύτερες δημοσιεύσεις του Dior Love Chain και θα δημιουργηθεί μια ταξιδιωτική έκθεση που θα εγκαινιαστεί στη Σαγκάη.
Επίσης, κάποιες ξεχωριστές δημοσιεύσεις θα είναι διαθέσιμες online στο Dior.com από το Σεπτέμβριο του 2017.
#DIORLOVECHAIN
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ