Τα παιδιά κάθονται στον καναπέ, με το κινητό στο χέρι και απορροφημένα σε… ένας Θεός ξέρει τι. Και αυτή είναι μια καθημερινή, συνηθισμένη εικόνα μέσα στο σπίτι. Υπάρχουν όμως κι εκείνες οι φορές που είναι εκνευρισμένα ή ακόμη και θλιμμένα. Αναρωτιέσαι τι ακριβώς έχει συμβεί; Τοξικότητα στα social media έχει συμβεί.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Dove*, 1 στα 2 κορίτσια υποστηρίζουν ότι η χαμηλή τους αυτοπεποίθηση οφείλεται στις τοξικές συμβουλές ομορφιάς στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας οδήγησαν τo Dove –πιστό στη φιλοσοφία και στο όραμά του να μετατρέψει την ομορφιά σε πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους– να αναλάβει δράση με τον πιο διασκεδαστικό και ανατρεπτικό τρόπο, τόσο για τα παιδιά όσο και για τους γονείς.
Δημιούργησε το Toxic Advice Escape Room by Dove, ένα πρωτότυπο παιχνίδι απόδρασης από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς. Γονείς και έφηβοι, παίζοντας και λύνοντας μια σειρά από συναρπαστικούς γρίφους, έζησαν μια διαφορετική εμπειρία απόδρασης. Πώς όμως ένας γρίφος κατάφερε να τονίσει την αυτοπεποίθηση; Η απάντηση είναι ότι έφερε τους γονείς και τα παιδιά, αντιμέτωπους με όλες τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς που κατακλύζουν τα social media. Ανοιχτά και μπροστά στα μάτια τους. Ξεκάθαρα. Έμαθαν να τις αναγνωρίζουν, να αξιολογήσουν το περιεχόμενο που βλέπουν και να απομακρύνουν μια και καλή ό,τι τους κάνει να νιώθουν άσχημα.
Και κάπως έτσι, απέδρασαν από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς. Ο στόχος επετεύχθη. Τα παιδιά έμαθαν να υποψιάζονται τους κινδύνους και να μην επηρεάζονται από αυτούς.
Φεύγοντας από το Escape Room, εκτός από τη γνώση που κέρδισαν και την εμπειρία που έζησαν, γονείς και παιδιά «πήραν» μαζί τους ένα ακόμη δώρο: τον Οδηγό Αυτοπεποίθησης που δημιούργησε το Dove στο πλαίσιο του «Dove Self–Esteem Project». Ο οδηγός περιέχει όλα τα απαραίτητα εφόδια και εργαλεία που χρειάζονται οι γονείς, ώστε να αντιληφθούν το πρόβλημα και να βοηθήσουν τα παιδιά να απαλλαγούν από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς με τις οποίες έρχονται αντιμέτωπα καθημερινά στα feed τους.
Το Toxic Advice Escape Room ήταν μία ακόμη διαφορετική και ξεχωριστή ενέργεια, μέσα από την οποία το Dove συνεχίζει τον διάλογο γύρω από την τοξικότητα στα social media, δείχνοντας τον δρόμο προς την πραγματική αγάπη και αποδοχή του αληθινού μας εαυτού. Το μόνο που μένει είναι να κάνουμε όλοι ένα καλό «ξεκαθάρισμα» στο feed μας, απομακρύνοντας κάθε τοξικό περιεχόμενο που μπορεί να βλάψει την αυτοπεποίθησή μας. Και να προτείνουμε στα παιδιά να κάνουν ακριβώς το ίδιο.
* Έρευνα που διεξήχθη τον Δεκέμβρη του 2021 από την Kukuvagia Collective Wisdom Agenc κατά την οποία πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις σε δείγμα τριακοσίων (300) κοριτσιών ηλικίας 10 -17 ετών και τετρακοσίων (400) γυναικών ηλικίας 18-55 ετών.
#Dove #DoveEscapeToxicAdvice #DetoxYourFeed #DoveSelfEsteemProject