Θα μπορούσα να ξεκινήσω αυτό το post κάπως έτσι: “Η εβδομάδα μόδας στο Μιλάνο έριξε αυλαία. Και αυτές είναι οι beauty τάσεις για το Φθινόπωρο- Χειμώνα 2013-’14”. Αλλά σε αυτό το post, υπάρχει μπόλικη συναισθηματική εμπλοκή και τις τάσεις δεν θα στις μεταφέρουμε απλά όπως τις είδαμε από το catwalk, αλλά από μέσα! Γιατί, στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου έβαψε ο Γρηγόρης Πυρπύλης (εξού και η συναισθηματική εμπλοκή!) ο οποίος α) μας είχε λείψει πολύ και β) για να καταλαγιάσει την γκρίνια μου έπρεπε κάτι να μου δώσει ως αντάλλαγμα. Και μου έδωσε όλα τα info με λεπτομέρειες για τα μακιγιάζ που έκανε σε κορυφαίους οίκους ανά τον κόσμο όπως Marni, Max Mara, Antonio Maras και άλλους!
Ok, κύριε Πυρπύλη! Τώρα πατσίσαμε!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Marni
“Στον οίκο Marni δημιουργήσαμε ματ βάση, στα μάτια χρησιμοποιήσαμε κρεμώδη σκιά σε απαλό peach την οποία αναμείξαμε με μια σκιά σε taupe, ενώ αφήσαμε τις βλεφαρίδες γυμνές από κάθε ίχνος μάσκαρα. Στα χείλη τοποθετήσαμε κόκκινο του κρασιού χωρίς περίγραμμα στα πλαϊνά των χειλιών και σβησμένα με λίγο concealer. Δεν βάλαμε καθόλου ρουζ ενώ τα φρύδια ήταν χτενισμένα. Το ιδιαίτερο στοιχείο εδώ ήταν το ελάχιστο lip gloss γύρω από τα μάτια”.
Blumarine
“Εδώ παίξαμε με peachy μάτια σβησμένα μέχρι τα φρύδια τα οποία ήταν ανοδικά χτενισμένα. Τοποθετήσαμε ματ λευκή σκιά σύρριζα στις άνω βλεφαρίδες και στα μήλα έντονο peach ρουζ σβησμένο ελαφρώς 80’s και ολοκληρώσαμε με τα χείλη τα οποία ήταν βαμμένα με ένα light peach ενυδατικό κραγιόν”.
Max Mara
“Για το show του Max Mara επιλέξαμε ματ βάση συνδυασμένη με σκούρο μοβ στο άνω βλέφαρο τραβηγμένο προς τα έξω. Παράλληλα και όχι ανοδικά, τοποθετήσαμε ματ γαλάζια κρεμώδη σκιά στο κάτω βλέφαρο, ακολουθώντας την ίδια τεχνική με το άνω. Δεν βάλαμε καθόλου μάσκαρα, τοποθετήσαμε gloss πάνω από την γαλάζια σκιά και παραλείψαμε το ρουζ. Αντ’ αυτού κάναμε μόνο λίγο contouring”.
Antonio Marras
“Και σε αυτό το show η βάση ήταν ματ. Τοποθετήσαμε στα χείλη μπορντώ κραγιόν το οποίο μεταμορφώσαμε σε ματ πουδράροντας από πάνω και αφήσαμε στην άκρη το ρουζ. Στα μάτια παίξαμε με γραφικό eyeliner στην πτυχή του βλεφάρου και dots με χρυσό pigment στο κέντρο του κάτω βλεφάρου. Τέλος, φροντίσαμε τα φρύδια”.
Ports 1961
“Βάλαμε ένα eyeliner με 60’s διάθεση στο κινητό βλέφαρο ενώ στο κάτω τοποθετήσαμε πολύ μάσκαρα. Συνεχίσαμε με μοβ- γκρι σκιά στην πτυχή και διαφανές lip gloss στην εσωτερική γωνία για εντονότερο contouring. Ολοκληρώσαμε με μπεζ χείλη τα οποία δημιουργήσαμε με λίγο foundation”.
N21
“Ματ βάση είχαμε και στο show του Ν21. Το make up ήταν απλό, ιταλικό με eyeliner και χείλη απλά ενυδατωμένα”.
Moschino
“Στον Moschino κάναμε ματ την ζώνη Τ (μέτωπο, μύτη, πηγούνι), τοποθετήσαμε κρεμώδες pink- peach ρουζ, βάψαμε τα χείλη μόνο με lip balm. Στα μάτια τοποθετήσαμε lip gloss μόνο στο άνω βλέφαρο, λίγη μάσκαρα ενώ δώσαμε φως με λευκή σκιά στην εσωτερική γωνία και ρίζα στις άνω βλεφαρίδες”.
… Την στιγμή που ο Γρηγόρης Πυρπύλης μοιραζόταν μαζί μου αυτές τις πληροφορίες, παράλληλα έφτιαχνε βαλίτσες για επιστροφή στο Παρίσι και το Paris Fashion Week. Οπότε έπεται συνέχεια… Αν, όμως, εν τω μεταξύ σου έχει λείψει όσο εμάς, μπορείς να τον απολαύσεις σε αυτό το βίντεο (γιατί δεν ήταν πάντα η Natasha Poly η μεγάλη του αγάπη… 🙂
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ