#AddictedToYou: Εσύ πόσο εθισμένη είσαι στους αγαπημένους σου; Η καμπάνια της Huawei σε παρακινεί να τους το δείξεις

Η Huawei γιορτάζει την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου με την καμπάνια #AddictedToYou και σε προσκαλεί να εκφράσεις τα συναισθήματά σου και να δείξεις σε ποιο αγαπημένο σου πρόσωπο είσαι “εθισμένη”.

Οι γονείς μου εδώ και κάποιους μήνες μένουν στη Στοκχόλμη. Η κολλητή μου εδώ και κάποια χρόνια έχει μετακομίσει στο Ντουμπάι. Καταλαβαίνεις πως το κινητό μου έχει αποκτήσει άλλη βαρύτητα. Ναι, είμαι από εκείνες που δεν το αφήνουν από το χέρι τους, που το κουβαλάνε μαζί τους ακόμα και στο κρεβάτι και φυσικά δεν κλείνει ποτέ. Είναι η πρώτη κίνηση το πρωί και η τελευταία το βράδυ. Να τσεκάρω τα μηνύματα προσωπικού περιεχομένου, για την απαραίτητη δόση συναισθήματος που θα με κάνει να ξεκινήσω και να κλείσω τη μέρα με αγάπη. Ένα χαμόγελο, σαν εκείνο που θα σχηματιστεί στο πρόσωπό μου όταν σε κάποιο επαγγελματικό meeting κρυφοκοιτάξω το μήνυμα που μόλις έλαβα από το αμόρε, που επίσης δουλεύει και δεν ξέρει καν αν θα βρει χρόνο να τα πούμε το βράδυ.

To smartphone είναι ένας από τους μεγαλύτερους συμμάχους μας στη δημιουργία δυνατών και υγιών σχέσεων με τους δικούς μας ανθρώπους, ακόμα κι όταν εκείνοι βρίσκονται μακριά μας. Και η καμπάνια #AddictedToYou που λανσάρει η Huawei στις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και της Σκανδιναβίας θα το κάνει όσο πιο σαφές γίνεται και μάλιστα την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, που γιορτάζει η αγάπη. Κόψε λοιπόν κι ένα κομματάκι από την κατακόκκινη τούρτα σου και για το κινητό σου.

Μια έρευνα η αφορμή, να μιλήσουμε για αγάπη…
…ή μάλλον για να νιώσουμε την αγάπη. Να δείξουμε τα συναισθήματά μας στους αγαπημένους μας, να τα αφήσουμε να μας πλημμυρίσουν και να απολαύσουμε κάτι που θα μας βάλει στο κλίμα, που θα ξυπνήσει το ρομαντισμό μας που μερικές φορές τα φίλτρα της καθημερινότητας τον καθιστούν δυσδιάκριτο.

Αποσκοπώντας στην πλήρη κάλυψη των καταναλωτικών αναγκών, η Huawei διενήργησε μια έρευνα προκειμένου να αντιληφθεί τον τρόπο με τον οποίο το κοινό χρησιμοποιεί τα smartphones στην καθημερινότητά του. “Πραγματοποιήσαμε μια έρευνα θέλοντας να διαπιστώσουμε τη σχέση των ανθρώπων με τα smartphones τους και τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν με τους αγαπημένους τους” ανέφερε ο Πέτρος Δρακόπουλος, Country Marketing Manager της Huawei Ελλάδος. “Τα αποτελέσματα μας βοήθησαν να καταλάβουμε τι έχει σημασία για τους καταναλωτές όταν χρησιμοποιούν τα κινητά τους και πώς τα προϊόντα μας τους βοηθούν να καλύψουν τις ανάγκες τους”.

Βλέπω τους γονείς μου, ανταλλάσσουμε φωτογραφίες, μιλάμε, μαθαίνω ότι όλα πηγαίνουν καλά, βλέπω τη χιονισμένη ομορφιά της Σουηδίας. Τσεκάρω αν ο κολλητός ανέβασε insta story από Αράχωβα, για να σιγουρευτώ ότι έφτασε καλά. Βλέπω την κολλητή να περπατάει στους καυτούς δρόμους του Ντουμπάι, λέγοντάς μου πως πέρασε στο χθεσινό πάρτυ γεννεθλίων της, που εγώ έλειπα γιατί είμαι μακριά.

Τα αποτελέσματα της έρευνας “Smart(phones) Relationships” που διενεργήθηκε από την IPSOS σε 12 χώρες (Αυστρία, Βουλγαρία, Δανία, Ελλάδα, Κροατία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβενία, Τουρκία και Τσεχία) δείχνουν ότι οι φορητές συσκευές είναι ένα σημαντικό στοιχείο της σύγχρονης καθημερινότητας. Επίσης, εντυπωσιακό είναι ότι ένα μεγάλο ποσοστό των συμμετεχόντων ανέφερε πως παίρνει το κινητό του τηλέφωνο πρακτικά παντού (συμπεριλαμβανομένου του υπνοδωματίου και του μπάνιου).

 

#AddicteToYou… Απόδειξέ το!
Οι προτεραιότητες είναι το παν. Και όπως λέει η καμπάνια και το βίντεο οι αγαπημένοι μας είναι το παν. Άρα; Δεν έχεις παρά να τους το δείξεις! Δείξε την αγάπη σου όχι μόνο επικοινωνώντας μαζί τους μέσω του κινητού, αλλά και με κάθε άλλο τρόπο. Αλήθεια, πόση ώρα μιλάτε στο τηλέφωνο; Μήπως σε αυτήν την ώρα προλαβαίνατε να τα πείτε από κοντά; Και αυτό ακριβώς είναι το point της Huawei, μια εταιρία που κέντρο της είναι ο άνθρωπος.

Εμπνέεται λοιπόν μια καμπάνια που παρουσιάζει το σημαντικό ρόλο των smartphones στις ανθρώπινες σχέσεις, δίνοντας παράλληλα κίνητρο για συζητήσεις σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιούμε τα κινητά μας.

Valentine’s Day!
Η ημέρα της Αγάπης, των ερωτευμένων, του Αγίου Βαλεντίνου αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για να περάσουμε το μήνυμα της καμπάνιας: ο εθισμός στα αγαπημένα μας πρόσωπα! Δείξτε λοιπόν την αγάπη σας με όποιο τρόπο μπορείτε. Με ένα μήνυμα, ένα ρομαντικό δείπνο, ένα δώρο…

Η φετινή ιδέα αποτελεί συνέχεια της χριστουγεννιάτικης καμπάνιας #BePresent από το 2016, όταν η Huawei, μας ενθάρρυνε να αφήσουμε τα smartphones μας στην άκρη και να δώσουμε προσοχή μας στην οικογένεια και τους φίλους μας.

Και τώρα λοιπόν μας παρακινεί να δείξουμε την αγάπη μας με κάθε μέσο. Εκτός κι αν… για δες!

https://www.youtube.com/watch?v=speKXf9uyaQ

Εκτός κι αν είναι μακριά και μας λείπουν. Εκτός κι αν το κινητό μας είναι ο μοναδικός τρόπος να περάσουμε ποιοτικό χρόνο μαζί τους και να επικοινωνήσουμε την αγάπη μας. Όπως το κορίτσι του video, που σίγουρα στην αρχή θεώρησες ότι ήταν εθισμένη στο κινητό της. Τελικά όμως, όπως θα είδες, ήταν εθισμένη στο σύντροφό της. #AddictedToYou

 

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164