“Κι όμως κυρία μου, κι οι άντρες κλαίνε!”
Η γυναίκα είναι το απόλυτο σύμβολο της ευαισθησίας, του αδύνατου που πάντα χρειάζεται προσοχή. Για τον άνδρα δεν υπάρχει χώρος για ευαισθησία. Ο ευαίσθητος είτε θα παρεξηγηθεί (στανταράκι gay, θα σκεφτείς), είτε θα είναι ο ορισμός του “μπιπ”!
Μπορεί να ακούγομαι μελοδραματικός, αλλά είναι η αλήθεια. Το πρότυπο του ευαίσθητου άνδρα, δεν πουλάει. Πρέπει να παίζει πάντα αυτός το ρόλο του κακού, του δυνατού! Πάρε για παράδειγμα τον κινηματογράφο. Η περιβόητη Scarlett O’Hara είναι εκείνη που δεν θα μπορέσει να παραδεχθεί ποτέ τον έρωτά της στον Rhett ώσπου να τον χάσει οριστικά. Μέχρι τότε θα έχει παντρευτεί 3 φορές! Παρόλα αυτά, όσε φορές είδες το Όσα παίρνει ο άνεμος έκλαψες με το δράμα της! Για εκείνον ούτε λόγος. Όσο κι αν το αμφισβητείς λοιπόν, έχουμε κι εμείς την “αχίλλειο πτέρνα” στον έρωτα.
Ένας άνδρας δεν έχει στο μυαλό του νύχτα-μέρα πως να σε ρίξει στο κρεβάτι. Συμβαίνει κι αυτό, αλλά όχι με όλες τις γυναίκες και σίγουρα, όχι για πάντα. Ιδιαίτερα όταν αποφασίσει ότι θέλει να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα με μια γυναίκα. Ναι, μπορεί να είναι πιο διστακτικός στη δέσμευση, όμως όταν το πάρει απόφαση είναι δοσμένος εκεί 100%. Κι όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο, πληγώνεται!
Έχω παρηγορήσει δεκάδες φίλους, που βρέθηκαν στη λάθος θέση, τη λάθος στιγμή. Γιατί η διαφορά μας με σας, είναι πως δεν πρόκειται, ακόμη κι αν αισθανόμαστε ασφυξία, να παρατήσουμε μια γυναίκα όταν είναι σε δύσκολη ψυχολογική κατάσταση. Η “συναισθηματική” γυναίκα από την άλλη, όταν νιώσει ότι τελείωσε μέσα της, στο ανακοινώνει και “την κάνει”. Η Μελίνα Μερκούρη στη Στέλλα παράτησε το γάμο της, μόνο και μόνο για να δει έναν άλλο άνδρα να παρελαύνει! Τόσο απλά!
Οι περισσότερες ιστορίες με τέτοιο τέλος – όπου ο άνδρας πέφτει στα “βαριά”, αλλά δεν έχει την πολυτέλεια να το δείξει – έχουν να κάνουν με το φανταριλίκι! Είναι ίσως η πιο ευάλωτη περίοδος στη ζωή κάθε άνδρα. Απομονωμένος από γνωστούς και φίλους, είναι κρεμασμένος πάνω από ένα κινητό τηλέφωνο. Περιμένει ένα καλημέρα, ένα καληνύχτα και ένα σ’αγαπώ – σε σκέφτομαι. Ένα μήνυμα για να νιώσει ότι δεν τον σβήσανε από τους “ζωντανούς”.
Έρχεται λοιπόν εκεί μια γυναίκα, η οποία δεν μπορεί τις σχέσεις από απόσταση, δεν είναι έτοιμη να περάσει 1 χρόνο μόνη της, δεν αντέχει να τον παρηγορεί συνεχώς και όλες εκείνες οι δικαιολογίες που κάνουν τη στιγνή της κίνηση “ευαίσθητη” και γράφει: “Θέλω λίγο το χρόνο μου. Η κατάσταση αυτή με πιέζει πάρα πολύ!”. Και το καλώδιο που σε συνδέει με τον έξω κόσμο, κόβεται.
Τα δάκρυα των ανθρώπων έχουν καθαρτική σημασία! Τόσο για τα ίδια τα μάτια, όσο και για την ψυχή. Γι’ αυτό μην τα διεκδικείς ως αποκλειστικά γυναικείο προνόμιο. Έχουμε κι εμείς ανάγκη από αυτά!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
του Λευτέρη Σαββίδη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;
Τα σχόλια είναι κλειστά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Θα μπορουσα να σχολιασω διαφορα εδω, αλλα θα πω μονο το εξης σχετικα με το οτι “ενας αντρας δεν πρόκειται, ακόμη κι αν αισθανεται ασφυξία, να παρατήσει μια γυναίκα όταν είναι σε δύσκολη ψυχολογική κατάσταση”. Η αληθεια εχει ως εξης (κατ’εμε): δε θα τη χωρισει (οχι, nonono), αλλα με τη συμπεριφορα του θα την αναγκασει να τον χωρισει αυτη, ανεξαρτητα απο την ψυχ. κατασταση της. Οι αντρες συνηθως δυσκολευονται με τα λογια, δε λενε ευκολα οτι θελουν να χωρισουν. Και αυτο οχι επειδη δε θελουν να τη στενοχωρησουν αλλα επειδη θελουν να αποφυγουν την αντιδραση της…Συνεπως, τι κανουν? Σταματανε να ασχολουνται, αδιαφορουν, με αποτελεσμα η κοπελα (αν εχει λιγο εγωισμο, υπερηφανια) να του πει να χωρισουν…..
Συμφωνώ και επαυξάνω με τη Σάλμα…..
Και ναι, μπορεί και οι άντρες να κλαίνε, αλλά η προσωπική μου εμπειρία μου έχει αποδείξει ότι κλαίνε μόνο με κροκοδείλια δάκρυα…….
Όσοι άντρες έτυχε να “κλάψουν” μπροστά μου ήταν άνθρωποι που προσπάθησαν να “μαζέψουν τα ασυμμάζευτα” σε σχέση με “ατασθαλίες” που έκαναν και που το έφτασαν μέχρι τέλους μέχρι να αναγκαστούν τελικά να τις παραδεχτούν…..
Μιλάμε για όσκαρ ηθοποιίας δηλαδή, σε σημείο που πραγματικά να νιώθεις ότι χαραμίζονται που δεν ακολούθησαν τον κλάδο…..
Δε θα μπορούσα ποτέ μου να φανταστώ ότι ένα γοερό κλάμα με λυγμούς θα μπορούσε να είναι ΑΠΛΑ ΨΕΥΤΙΚΟ…….γιατί αν υπήρχε η παραμικρή περίπτωση να είναι αληθινό, σίγουρα δε θα χρειαζόταν να φτάσει σ αυτό το έσχατο σημείο……
exw na pw pws epitelous pia prepei n katarifthei autos o muthos pou leei oti oi antres dn klaine gt einai dunatoi kai an klapsoun tha fanoun sta matia mas ligotero antres kai kai kai kai kai……………………… gia mena otan enas antras klapsei pragmatika omws mprosta sti gunaika pou agapaei einai perissotero antras apo autous pou to paizoun dithen oti kai kala egw pote dn klaiw kai ola auta.. oloi anthrwpoi eimaste k exoume stigmes pou niwthoume polu stenaxwremenoi k einai fusiko na klapsoume ane3artitws fullou.. to agori mou exei perasei polla duskola sti zwi tou kai exei orimasei apo polu mikros.. exei klapsei mprosta mou k ousiastika auto einai k akoma ena pragma pou voithaei sti sxesi kai stin enwsi me ton anthrwpo sou.. an dn ton parigoriseis oute mia fora i an dn klapseis stin agalia tou i an dnklapsei autos sti diki sou me ti dikiologia oti aaa egw eimai antras dn thelw n me deis na klaiw tote pisteuw pws dn einai alithini agapi gt dn s exei dothei o allos oloklirwtika kai exei endiasmous sto na s fanerwsei tin euaisthiti pleura tou eautou tou.. epeidi isws sas kourasa, kalatigw legontas pws prepei na papsoun oi antres na sindeoun ton rismo me tin euaisthisia-klama.. gia mena opoios antras klaiei einai PERISSOTERO ANTRAS apo auton pou dn klaiei.. kai 3analew n einai alithina dakrua.. a kai to mono asximo tha itan an kp eklaige oli mera kathe mera..enta3ei ekei allazei to pragma alla pisteuw pws dn simvainei suxna auto.. kai sorry an sas kourasa alla eixa n pw polla gi’auto to thema 🙂