Με ρωτάτε πολλοί αυτές τις μέρες αν θα αλλάξει ώρα η εκπομπή μου. Αυτό είναι μια ερώτηση που δεν μπορώ να σας απαντήσω εγώ παρά μόνο το κανάλι μου. Τα προγράμματα των καναλιών δεν τα αποφασίζουν σίγουρα οι παρουσιαστές και δημιουργοί των εκπομπών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η διάρθρωση του προγράμματος κάθε καναλιού έχει να κάνει με πάρα πολλούς παράγοντες και αποτελεί… ολόκληρη επιστήμη. Βασίζεται πολύ στη στατιστική. Έχει να κάνει με τη μελέτη των στοιχείων, που προκύπτουν από τις επίσημες εταιρίες μετρήσεων. Δηλαδή τα ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία του δείγματος κάθε τηλεοπτικής ώρας. Δηλαδή, ποιοι και πόσοι είναι αυτοί που βλέπουν τηλεόραση τη συγκεκριμένη ώρα.
Ακόμη έχει να κάνει με την τιμή της διαφήμισης για κάθε τηλεοπτική ζώνη. Η τιμή των διαφημιστικών breaks αλλάζει σε κάθε ζώνη. Μπορεί δηλαδή η διαφήμιση που παίζει σε μια εκπομπή στις τέσσερις το απόγευμα να είναι πιο οικονομική από τη διαφήμιση που θα παίξει στις πέντε.
Μια εκπομπή που παίζει σε λάθος ώρα μπορεί να έχει μια κακή πορεία κι αν της αλλάξεις ώρα να σκίσει. Τρανό παράδειγμα οι Ράδιο Αρβύλα με τις κακές επιδόσεις το απόγευμα και την super πορεία το βράδυ.
Έτσι λοιπόν κι εγώ δεν μπορώ να σας απαντήσω για κάτι που το Star αποφασίζει και γνωρίζει καλύτερα από μένα.
Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι αυτό που είπα και στο κανάλι μου. Είμαι επαγγελματίας και θα στηρίξω όποια απόφαση είναι η καλύτερη για το πρόγραμμα του καναλιού.
Τατιάνα
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ